Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Ser du også skal på St. Olavs. Jeg går også der for tiden og kommer til å velge det som fødesykehus. Hører egentlig til Levanger Sykehus, men siden jeg skal følges opp av St. Olavs hele veien synes jeg der er greit å holde meg til de hele veien. Hvor kommer du fra da? Kanskje vi bor ikke så langt unna hverandre?
Lone35 =0) Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Hei Maddemor. Jeg sokner til OSS Orkdal Sanitets Sjukehus. Men om føden er der til neste vår, ja det vet ingen. St. Olavs har jo bestemt seg/truet med å legge ned eller gjøre om avdelinga til fødestue, så jeg vet ikke jeg. Jeg håper jeg får føde på OSS, for det er et lite og intimt på føden der. Så trivelig. Har født der to ganger før og var fornøyd. Jeg skal imidlertid til UL på St.Olavs. Det er vel bedre utstyrt med moderne teknologi der enn på gamle OSS? Hvor langt er du kommet i sv.skapet da, Maddemor? Jeg er 8+2 i dag.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 8+3 i dag jeg:) Så da er vi like langt gitt:) Jeg var på UL i dag jeg, men det var så klart innvendig UL da. Veldig artig altså Fikk til og med se den lille reka i 3D! ( i forhold til 1. dag i siste mens er jeg 8+6 i dag, men jeg vet akkurat når unnfangelsen skjedde og regner etter den) Orkdal ja; da er du jo liksom fra andre siden av Trondheim du da. Jeg holder til i Stjørdal jeg da. Så det er faktisk kortere for oss å reise til St. Olavs også. Jeg har ingen barn fra før, så jeg har jo ingenting å sammenligne med heller da. Men har sett på noen diskusjoner om valg av fødested for det som bor i stjørdal og ser at de som har født på St. Olavs anbefaler det og de som har født på Levanger anbefaler det. Så jeg er helt sikker på at jeg er i trygge hender uansett da. Også er det jo litt spennende da, for jeg fant ut nettopp at en i familien min er jordmor på St. Olavs, så da kan det jo hende det blir kjentfolk som tar imot babyen vår:) St. Olavs er i alle fall veldig godt utstyrt. Jeg har vært der noen ganger pga ufrivillig barnløshet og på fertilitetsseksjonen er det helt genialt! Flott utstyr og utrolig flotte mennesker som jobber der:)
Lone35 =0) Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Stjørdaling ja! Jamen det er ikke langt unna det! Vi drar jo ofte til Værnes vi...hi hi Så du fikk 3D UL!! Det gleder jeg meg til. Men jeg skal ikke på UL før 20.nov! Det er lenge til synes jeg, ettersom jeg er et såkalt risikosv.skap. Den datoen er jeg i min 13.uke. Rart at de ikke ordnet en time tidligere?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 hi hi.... kanskje vi plutselig treffes en gang.... Rart at du ikke får UL før ja. Jeg fikk jo første Ul forrige uke og skal tilbake hver 8-10. dag til de synes det er trygt å slippe meg noen uker. Er risikosv.skap på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå