Gå til innhold

min kjære bruker snus..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kjære bruker også snus...

Vi har ikke fått resultatet av "svømmeprøven" enda.

Om prøven viser nedsatt kvalitet på svømmerne må jeg nok ymte frempå om en eventuell sammenheng ja...Ikke akkurat noe jeg gleder meg til da..Men må man så må man...

Dolly Duck mannen røyker 20 om dagen! Det er iallefall ikke bra. Han utsetter og utsetter testingen av svømmerne pga dårlig samvittighet, tenker jeg...

Han snuser når han er på lange flyturer eller av andre grunner ikke kan røyke. Hekta altså....

Kjipe greier, men ikke så mye jeg kan gjør med det. Masing nytter jo i hvertfall ikke =)

Uff stakkars dere som har snus kæller, snus er så kvalmt blir helt uvel når jeg ser en snusleppe*jikkk*

Jeg kunne aldri hatt en snuskæll, jeg hadde nok ikke gidda å blitt å veldig godt kjent med de etter jeg hadde funnet ut at de snuser.

hi hi, har du ikke hørt at kjærlighet gjør blind. Du mister gangsynet og muligheten for rasjonell tenkning. Etter som årene går og man har kommet til overflaten igjen, finner man ut det kanskje ikke er så kult å ha en snuser i huset. Men det går altså helt greit for meg, bare han ikke prøver å nusse på meg med den leppa. Da blir han kjeppjaget :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...