Gå til innhold

Finnes det en fsit på hvilke tema som er lov/ikke lov å ta opp her på 1. trim?


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

For nå tør jeg snart ikke legge ut tråder her lengre i frykt for at noen mener jeg er utenfor tema eller er for negativ i innlegget...

 

Helt ærlig jenter; nå har vi vel blitt enige om å merke overskriftene godt slik at man slipper å lese tråder man finner uinterressant eller skumle. Kan vi ikke bare fortsette med det da og en gang for alle bli ferdig med kranglingen her inne?

 

Jeg synes 1. trim er et flott sted å være, men det overskygger litt at det krangles her inne.

Forumet er jo ment for gleder, sorger, bekymringer og oppmuntringer:)

 

Og det skader da ikke at vi av og til legger ut en tråd som kanskje ikke har så mye med det å være gravid å gjøre?

Jeg har prøvd å bruke skravlesiden noen ganger når jeg har vært bekymret eller har en litt utenom tema-tråd, men der virker det som det er en egen klubb som svarer på hverandres tråder. Hvis jeg får noe svar i det hele tatt, så er det kanskje 2-3 svar. Når jeg så har lagt ut samme tråd her inne har jeg fått masse svar jeg:) Det setter jeg pris på jenter!

 

Og er man bekymret sor SA/MA kan det jo være fint å å svar fra både de som har opplevd dette og de det har gått bra med. Man spør jo fordi man er usikker......

 

Uff, dette ble litt langt, men jeg synes nå bare at det er litt vanskelig å legge ut "riktige " tråder for tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånn at ikke alle kan like alt. Man må regne med at det kommer innlegg på en slik side som man ikke synes er så morsomme å lese. Hvis man ikke tåler det, så får man heller la være å gå inn hit. Ingen som blir tvunget til å være her inne vel?

 

Det er så få som klager, og synes det er dumt at alle henger seg opp i de som klager, for da blir det som regel en større sak enn hvis man bare overså det.

 

Beklager at jeg velger å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo akkurat det jeg mener... jeg vet at vi alle er forskjellige, men det er jo nesten galt uansett hvilke tråder som legges ut virker det som.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja... Ser ut til at det er mye "hormoner" ute og går :-)

 

Jeg synes ikke vi skal tenkte så mye på hva de andre synes om innleggene våre, og bare skrive i vei. La oss følge kardemomme-loven :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...