Gå til innhold

Gravid????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke fått mens, er to dager over. Negativ test idag.. Har ømme bryster, tunge sådan. Er mye trøtt og kvalm på kvelden. Mens murring og stikking i sidene helt siden forrige uke. Føler at noe liksom er i gang...

Greia er at jeg var på do og trykkte litt tidligere idag, da kom det lill blod på papiret (lyserødt). Men så stoppa det helt etter det.

Ikke kommet ei dråpe til!!!

Noen erfaringer??????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare forsinka. Kanskje du til og med har fått den no... Men ta ein ny test for å være sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok leve i spenning ett par dager til og teste igjen da...! Det blir noen laaaange dager, ja...! Noen går en del dager over tiden før de får positiv test. Håper du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lurte var at jeg på en måte var så sikker på at jeg var gravid (dumt!), men med en SA og en MA blir jeg stresset om jeg skulle vise meg å være gravid.. Kan vel ikke være bra om jeg er gravid og blør før positiv test... Skjønner ?

Takk for raske svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for virke negativ, men det er gravid hormonet hcg som gir gravid symptomene, og derfor litt rart å hå symptomer før kroppen vet at den er gravid.... Skulle tro at hvis man har symptomer burde kanskje testen være positiv? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde kjempe mange symptomer de to første pp.

men i 3pp når jeg ble gravid hadde jeg ingen.....

så det er ikke rart å ha symptomer uten å være det. spesiellt hvis en veldig gjerne vil være gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...