Gå til innhold

Shit!!


Minnie_Moon

Anbefalte innlegg

En kollega kom inn mens jeg satt her inne... Skynte meg å lukke siden, men er usikker på om han så hva det var slags side... Har ikke fortalt noe på jobben ennå, og har ikke planer om å gjøre det på noen uker ennå. Kanskje jeg må slutte å sniktitte her inne i arbeidstiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjedelige greier! Er ikke akkurat på den måten du vil at det skal komme ut på jobben...

Jeg har to barn som henger over her med laaaaange øyne av og til... Vil ikke at de skal forstå noe før jeg er klar for det...

Men det er ikke lett å begrense seg her inne heller!!

 

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida!

Hvis du kan så flytter du PC'en til den andre enden av bordet... Som jeg sa da jeg gjorde det; det føles riktigere å ha ansiktet vendt mot døraåpningen :-).

 

Alternativt; lær deg hurtigtaster fortere enn svint! "Windows-knappen" + L for eksempel!

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kunne virket nå, for han skulle nemlig vise meg noe på pc'en :-)

 

Bordet er plassert slik at jeg må sitte litt med ryggen/siden mot døren. Så vandres det mye i gangene her, er ikke bestandig jeg legger merke til at det plutselig hopper noen inn på kontoret mitt...

 

Men jeg overlever sikkert. Er ikke sikkert han rakk å få med seg hva det var, med mindre han har vært inne på denne siden før og kjente den igjen, og det tviler jeg egentlig på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...