Gå til innhold

Gurimalla så spennende det skal være rundt IKM da.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ahh, sitter med det samma som meg du juhu ;)

men de mensgreiene er mer press?

akkurat som om noen drar litt i musklene dine?

har du vondt i korsryggen eller?

fortell fortell :)

Ahhh, så du fikk mensen du a midtsommerbarn?. Uff. Og du også hadde økt utflod. Jaja, da kan nok jeg også bare vente på at denne dumme mensen kommer. Har ingen tru på at jeg er gravid.

Forrige mnd hadde jeg ikke sånn utflod. Men syklusene kan jo være forskjellig fra gang til gang det med utflod.

Klem

Hei igjen lioevr:=)

Jeg har ikke noe annet symptomer. Litt stikking i venstre side nederst tidligere i dag men ellers ikke noe mer. Æsj, det er så kjedelig å vente. Men nå er jeg virkelig forbredt på denne dumme mensen.

Annonse

neida, ta ikke sorgene på forskudd, er sansynligvis bare syklusen min som tuller med meg..

X fingrene for deg! du klarer det nok!

du er alltid så hyggelig og grei, og er så flink til å trøste og støtte andre, på tide du blir belønnet for det;)

Takk for fine ord. Psyker meg opp til å få mensen. Skuffelsen blir bare større om jeg går rundt å trur jeg er gravid. Men jeg føler ikke at det har klaffet allerede etter 2 pp bare. Og siden jeg testa negativt i går, så har jeg ingen tru på at jeg kommer til å teste positivt igjen. Vet jo at jeg kan ha testa for tidlig.

Håper så at det går bra med deg nå til tross for den dumme mensen kom til deg. Håper og krysser fingrene for at spiren sitter i neste pp for deg.

NEIDA; DU FÅR IKKE MENSEN!

Jeg har nemlig skrevet et brev til tanta di hvor det står:

Kjære Tante Rød

Du er en av få heldige som har vunnet en konkurranse hvor premien er en 12 månders reise til flere land i Afrika. Denne premien er et samarbeid med Plan Norge, Leger uten Grenser, SoS barnebyer, Redd Barna og Røde Kors. Reisen starter 12. oktober og premien er bindende.

Hvem kan si nei til noe sånt??

Hun har bitt på, vær du sikker! Håper hun tok med seg mange venninner!!

he he.

det verste er å vente. verre enn ved EL synes jeg! he he.

iallefall når man får sånne teite tegn.

erfan meg så øm i puppa i dag selv at det er ubehagelig å sitte her ås krive.bare eksploderte. ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...