Gå til innhold

fler uten symptomer her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 5+3 i dag og jeg har ikke hatt noe særlig med symptomer i det hele tatt.. kunn noe stikking i lysken av og til.. ellers merker jeg absolutt ingenting...

 

flere?

evt. når fikk dere symp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt svært få symptomer i det hele tatt. Jeg merket før IKM at jeg hadde ømme bryster og var litt svimmel, så kom humørsvigningene... Men så forsvant symptomene så og si i uke 6-7. (fikk da tatt en UL pga frykt for MA, men alt var ok)

 

Nå lider jeg mer av symptomer som sulten hele tiden, endret smak og lukte sans, oppblåst mage. Hender seg at jeg er svimmel og merker litt ømhet i brystene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det. Men hvis alt går bra, så kan vi jo tenke tilbake på graviditeten som en positiv tid uten kvalme og lignende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym!! I mitt første svangerskap så skulle en ikke trodd at jeg ventet barn en gang, så lite symptomer hadde jeg. Trodde det ikke før jeg fikk se ul, å selv etter det så fikk jeg ingen tegn.

 

Det som vi må huske på er at du har noen få tegn som tyder på at du er gravid, å så finner du det ut. Men det er IKKE der hele tiden men kommer sånn innimellom, å sikkert pga usikkerhet og redsel for at noe er galt så "øler vi ikke at vi har noen symptomer.

 

Alt står nok bra til, hver glad til så lenge du slipper plager du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt kan vere bra når symtomene forsvinner. Eg er 8+4 og de siste dagene har det vert null ømhet i puppene. Men er fortsatt veldig kvalm.(Hele døgnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært litt skeptisk, har til og med lurt på om testen faktisk viste et +... Men mannen min så det jo også, så da må jeg bare slå meg til ro med det. Men hadde bare jeg sett testen, hadde jeg nok begynt å tvile på om jeg faktisk hadde sett rett..!

Vi får bare se frem til den dagen vi begynner å kjenne liv,- DET skal bli herlig, det!!! :D

Og på slutten av svangerskapet, når det er så trangt at ungen nesten ikke har plass lenger, vil vi komme til å håpe at ikke ungen er mer aktiv enn høyst nødvendig.... Det er nemlig ikke spesielt godt med et spark i ei full blære, eller rene skjære riverdancen like under ribbenene...! Vi er rare, vi damer, blir vi noen gang fornøyd..?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke noe særlige symptomer! Men får stole på testen(e) og at det ikke er noen mens da!

 

Egentlig er jeg kjempeglad for å slippe alle mulige plager, men jeg har jo tidligere ønsket meg et stempel i rompa eller noe jeg, noe som minte meg på at "joda, du ER gravid!" for nå nesten glemmer jeg det!

 

Og nå gleder jeg meg jo så veldig til å få litt mage og til nurket kommer, at nå vil jeg IKKE oppdage en dag at jeg ikke er gravid lenger!!

*krysse fingre*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting jeg heller...

Tok test fordi jeg alldrig fikk mensen jeg.

Det er 2 mnd siden forrige mens...Jeg fant ut at jeg var gravid for ett par dager siden.

Nå driver jeg og roter i søppla for å dobbeltsjekke graviditetstesten.

har bare sett på den 4 ganger i dag *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kjenner jeg igjen!! Jeg måtte også i søpla for å sjekke at den var positiv, og at den ikke var gått ut på dato!!! Mn den var fremdeles positiv, og ville ikke gått ut før i 2008, så jeg er nok gravid, ja! Selv om det ikke er så mange sympt... *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er også 5+3. Jeg kjente en prikkende følelse i underlivet dagen etter samleiet. Dagene siden har jeg vært preget av en slags murring i magen, liksom lette menssmerter. Ikke trøtt, ikke ømme bryster, ikke fysen på spesielle matvarer, aldeles ingen symptomer overhodet. Man kan jo bli skremt av mindre, men jeg har tatt to tester og de viser et tydelig +.

 

Søstra mi er en måned lengre på veg enn meg og hu er kvalm som få.

 

Lykke til.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...