Gå til innhold

Juno "Lille Per"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! I morgen blir den danske sengen "Lille Per" levert på døren. Ååå jeg gleder meg sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den originale eller kopien som produseres nå? Jeg har kjøpt den originale på Lauritz. Den er bare sinnsykt fin!!!

Kos deg!

Skrevet

Originalen "selvsagt" :) Ja jeg synes den er STEINFIN!!! Har digget denne sengen i mange år. Hvor mye måtte du gi for din? Jeg ga 4500 dkk, men da er den totalt restaurert og nymalt. Dyrt kanskje, men ser på det som en investering. Interessen i Danmark er jo enorm, så tror nok at man kan få pengene igjen om man vil selge den igjen (NEI!!). Vet du om man kan bruke vanlige laken eller selger de egne? Hvordan har du gjort med madrass? Jeg ble anbafalt å kjøpe "Juno" madrassen hos Babysam.

Skrevet

Sååå bra, anonym. jeg måtte gi 2600 + 2400 i frakt. Lukket øynene da jeg godtok det. Fikk ingen andre til å frakte den. Endte derfor med samarbeidspartneren til Lauritz. I tillegg mangler den en tremmeside. den skal Lars lage. Han fikser det meste med Juno-sengene. Jeg er veldig spent på hvordan stand senga er i. Den skal komme i løpet av denne uka, så jeg håper den ankommer her imorgen. Føler hele kjøpet er litt sprøtt, men har ønsket meg den såååå innmari. Den er bare den aller kuleste. Du er heldig som har fått en som er totalt restaurert. Kanksje jeg kjører til Lars i Danmark med hele senga dersom den trenger litt mer shining enn vi kan klare. Jeg er også sikker på at jeg kan snu meg rundt og selge senga imorgen uten å tape noe.

veldig godt tips med madrassen fra Babysam. vet du at den passer? jeg hadde tenkt til å bestille på Fru Lyng. De samarbeider med en som lager madrasser på mål. Har du bestilt madrassen ennå?

Skrevet

Gå inn på www.babysam.dk og søk under madrasser:

Juno Hørfibermadras 63x108 cm.

Skumkernen er belagt med 5 mm naturlag, som fjerner fugt.

Med aftageligt og vaskbart betræk.

Passer til den gamle afrundede Juno seng

549,00 DKK

Varenummer: 3522-02

Juno forlængermadras 63x40 cm

Skumkernen er belagt med 5 mm naturlag, som fjerner fugt.

Med aftageligt og vaskbart betræk.

Passer til den gamle afrundede Juno seng

349,95 DKK

------------------------

Vil anbefale deg å kjøpe forlengeren og, slik at du har komplett når du går over til "juniorstørrelsen".

Så kjekt at noen andre og digger denne sengen!! Men det var en fryktelig pris du måtte betale i frakt! Sambo streika når det gjaldt Lauritz.com, da han mente det var noen fryktelige prosenter de skulle ha.

Skrevet

Tusen takk for all info ang madrassene! Skal bestille med en gang jeg har mottatt senga!

Fikk du kjøpt din privat? Danmark? Norge?

Jeg har mailet masse med Dorthe Lohmann som er barnebarnet til Viggo Einfeldt som designet sengen. Hun anbefalte meg Lauritz, og jeg klarte ikke finne andre sider. Har hørt om en dansk "variant" av Finn nå som heter blå et eller annet.

Har ikke sagt noe til sambo om prisene. Han hadde dødd!

Skrevet

JIPPI nå har den kommet!! En veldig hyggelig mann kom med den for 10 min siden. Jeg må bare beundre den :)

Hvem er Lars da (litt nysgjerrig!)? For jeg kjøpte min hos en som heter Lars. Nå har jeg nick og! Enig i at det ikke er alt våres kjære behøver å vite... Min sambo er litt sånn at så lenge jeg er happy med det, så er han og. Tror han falt for den han og!

Om du har mulighet til å ta deg en tur til Danmark, så slipper du fortolling av madrassen. I tilegg er mye av babyutstyret (minus bleier av alle ting) en god del billigere der enn hjemme. Bl.a. Babydan produkter. De har og mye bedre utvalg enn hjemme synes jeg. Likt kjekt å ha noe som ikke vennene har.

Må ut å beundre den igjen jeg!

Skrevet

Så heldig du er!!! Jeg mailet akkurat med transportfirmaet og min blir levert i løpet av uke 45. Lenge å vente, men det går nok fint. Het han Lars Kofoed han du bestilte fra? Han pusser opp gamle senger og hjelper med deler som mangler, f. eks. tremmesiden (sprinkelside) som jeg mangler. Han er visst veldig flink og hyggelig. Han er anbefalt på www.junosengen.dk.

Samboeren min digger også sengen. Tror ikke han blir så sur for prisen. Det er han som betaler, så han kan lett finne ut av det. Vi liker Leander-sengen også og den koster mellom 5-6000 på butikker i Oslo. Er mye billigere hos Babysam visstnok. Vi kommer til å kjøpe Leandervuggen også til å bruke den første tiden og til å ha i stua. Tror besteforeldrene er veldig klare for å ha en krok hos seg også.

Men Junoen er overlegen! Har sett den i mange interiørblader og bestemte meg for at den skulle jeg ha.

Skrevet

Har forresten flere venner som allerede har begynt å drømme om en original Juno!

Skrevet

Hei igjen

Ja det er samme Lars! Han og Margrethe er bare helt fantastiske!! Det var derfor vi ønsket å kjøpe seng av de + da ville den være "strøken".

Våger nesten ikke å si det, men vi har og Leandervuggen, samt Leandersengen var den vi hadde som alt nr 2 om vi ikke fikk fatt på Juno... Slike ting svarer det seg å kjøpe i Tyskland (om man har mulighet).

Gøy med andre Juno fan :) Du kan bare glede deg til din kommer. Kan nesten garantere deg at du ikke kommer til å selge den!

Ha en fin, fin dag!

Skrevet

Da gleder jeg meg til å handle med Lars. Jeg ser for meg at sengen på sikt også kan være en skikkelig tøff daybed. Den skal ikke selges! Jeg leier meg en varebil og kjører til Lars om den ikke er fin!

Helt enig, gøy med andre Juno-fan. Og Leander virker topp.

Ha en fin helg!

Skrevet

Enig!! Du liker og interiør (i og med du nevnte interiør blader)? Det var sånn jeg kom over den for ca 12 år siden (er 28 i dag). Da bare bestemte jeg meg at den sengen SKULLE jeg ha! Av og til skulle jeg ønske jeg hadde levd ut den kreative delen i meg i fht jobb.

Du kan trygt handle med Lars og Margrethe ja. Som sagt, de er bare helt skjønne!!

Burde kunne få den inni en stor stasjonsvogn eller "pizzabil" (kan tas i 2 deler). Evnt så kan du jo få en lokal maler til å "shine" den for deg.

:)

Skrevet

Er veldig interessert i interiør, men jobber ikke med det jeg heller. Kanskje min neste karriere? Uansett, så den med jevne mellomrom i danske Bo Bedre og Boligmagasinet.

Er den ikke fin, så blir det en tur til Lars og Margrethe!

Skrevet

Da har jeg fått madrassene på plass! Anbefaler deg å sjekke med butikken om de har den inne, om du skal hente den selv. Ikke alle som har den på lager, så da kan det ta et par dager.

• 1 år senere...
Skrevet

hei! hvor kjøpte du senga??

er så på utskikk etter en slik seng, den er så sinnsykt fin!!!!!

Skrevet

hei! kan du hjelpe meg me å få tak i han her lars??

vil og ha en sånn seng... de er bare halt fantastiske!!!

Skrevet

Hei. Se på www.junosengen.dk om du ikke finner mail adr til Lars der. Har ikke så lyst å legge ut mail adr hans her uten å spørre. Lars er kjempeseriøs og flink og anbefales på det varmeste. Kan være han har noe ventetid, da de er veldig populære i Danmark. Alt kan du kikke på nettet på gul og gratis, den blå avis eller på lauritz.com, men sistenevnte er veldig dyr (pga de skal ha prosenter av kjøpesummen +++). Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...