Gå til innhold

hvilken UL termin stemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått 9 april på innvendig UL og 23 april på jordmors UL....

Menstermin 9 april.. Ganske usikker nå.....

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanskelig å si hvilken som stemmer, men det er terminen du får på ordinær UL i uke 17-20 som "alle" forholder seg til. "Alle" er da lege, jordmor og sykehus hvis du skulle gå såpass over tida at igangsetting skulle bli aktuelt.

Skrevet

Det var jo ganske stor forskjell. Hvor mange uker på vei var du da du tok innvendig UL og hvor mange på ordinær UL?

Når testet du positiv?

I utgangspunktet skulle jeg tro at den du fikk på innvendig UL stemmer mest da det skjer veldig mye fra uke til uke den første tiden og dersom legen feks målte fosteret til å være 12 uker, kunne det ikke vært bare 10 da det er enornm forskjell i begynnelsen. Det de sa til meg da jeg var på innvendig UL i alle fall, men så stemte begge terminene mine helt overens også..

Skrevet

Hei på deg :-)

Da jeg gikk gravid med 2.mann var menstermin 1.August og jordmors UL-termin 24.Juli. Vi gikk utifra at UL-terminen stemte,men jeg følte på meg at det var mensterminen som stemte.

Nå har det seg slik at jeg gikk 16 dager over UL-termin og ble satt igang. Så jeg tror mest på menstermin.

Dette svangerskapet er menstermin 7.Mars og UL-termin 5.Mars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...