Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 I trondheim er det nå nesten 2 mnd ventetid for omvisning på føden. Om dere ikke har bestilt time, så skyndt dere! Ringte i dag og de har nå ledig 18 des! Trodde jeg hadde god tid jeg!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 ja det er mange som har brent seg på dette, som har fått time etter termin liksom. var der forrige mnd jeg. var egentlig litt skuffende syns jeg.....de som ikke får time før rett ved termin kan ringe på ettermiddag/kveldstid og høre vet jeg. er noen som har fått kommer inn utenom ordinær visning vet jeg. (hvis de har tid da)
Maisie Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Oj, det var da lang ventetid! Noen andre som har erfaringer med ventetid på omvisning på andre sykehus - Ahus for eksempel? (skal selv føde der, og tenkte å ringe for omvisning)
2barns mor Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, så utroooolig lang ventetid. Jordmora som jobber her i kommunen jeg bor, jobber på Føden ved SoH i tillegg. Hun sa at i og med at det var så lang ventetid, var det bare å ringe eller å ta en tur på kveldstid. Hvis det var god tid når du kom dit, fikk du ta en liten titt sammen med noen der. Hun mente det var lurt å "gå" opp ruta - i og med at inngangen er på baksiden nå. Jeg har kjørt rundt Kvinne-Barn senteret en gang bare for å se hvor inngangen er, regner med at jeg finner fram når jeg først er inne i bygningen. Vet at Føden ligger i 5. etg. og jeg skal på Føde Vest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå