Gå til innhold

Pappa kysset lillegutt i pannen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og han hadde drukket sjokomelk. vi vet at gutten har melkeallergi, men den må være alvorlig siden han får hissig rød hud og noe som ligner på insektstikk akkurat der pappan kysset?Og det kan være lenge siden pappaen hadde drukket det også! Stakkars liten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Slik har vi det her også. Må være veldig forsiktig ved håndtering av matvarer. Gutten min reagerer også med kraftig elveblest ut av "ingenting". Allergisk mot melk og noen andre ting. Egg kan vi ikke engang steke mens han er våken, da begynner han å klø...

Er ikke bare enkelt å værne de små mot slikt som nussing og smuler på gulvet..

Skrevet

Nei det er ikke enkelt, særlig med tanke på andre som gjerne vil ta og kose på de! Og så blir det vel litt styr i barnehagen når den tid kommer...

Skrevet

Gutten min begynte i barnehagen i høst. Gruet meg litt og var skeptisk før han begynte, men det har gått bra. Han sitter ved enden av bordet når de spiser med en voksen ved siden av seg. Og de har innført vasking av hender og ansikt også etter maten. De drar over gulvet med tørrmopp etter måltidene (det gjorde de fra før av), så de er flinke. Men han har vært bortpå noe han ikke tåler ved et par anledninger. F.eks fikk han i seg en bit brød med brunost som de fisket ut igjen. Men det har gått bedre enn jeg hadde trodd. Det er jo veldig viktig med et tett samarbeid, så de ansatte blir klar over viktigheten o.s.v.

Han er også så heldig og ha en storebror i barnehagen som er flink til å passe på :-)

Skrevet

han var ikke skjeggete da.... ? Lillebror her har utrolig ømfintlig hud, så hvis pappa har sånn dags-gammelt skjegg og koser med han ser han ikke ut etterpå. Fikk helt sjokk første gangen, så ut som han hadde elvebelst i hele fjeset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...