Vilhaentil! Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Kan vi ikke samle alle gode forslag? Må man huske alderen da.. For sånne som meg som har førstemann og ikke aner hva en på 6 mnd. liker å leke med. Vi skal kjøpe sånn stol som kan stå høyt eller man kan legge den ned så blir det gyngestol med ratt (hvis jeg husker rett).. Hehe, noen som skjønte den? Men vi MÅ jo gi leker også!!!
firemerkersmør Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Er jo egentlig meningsløst å gi tassen som da er 6 mnd julegave. Er jo bare ekstra styr for oss. Han får jo alt likevel. Kanksje vi kjøper tripp-trapp-stol til han hvis han ikke får det av andre.
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Pulk ca 5 1/2 mnd julaften
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Kommer ikke til å kjøpe noe til han til jul. Han får masse gaver av familien. Dessuten kjøper jeg leker og div. ting til han når han trenger det. han er 6 mnd snart.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 min blir 6mndr i desember.. og har ikke tenkt å kjøpe julegave.. han får jo det han trenger av meg uansett.. og leker og klær osv får han sikkert haugevis av fra resten av slekta.. sskal kjøpe stol til han etterhvert hvis han ikke får d ti jul.. men neste år skal han seff få gave fra mamma og pappa..
mai mammaen til to Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 jeg er ikke helt sikker...skal se litt rundt...men tenkte kanskje en sånn gå vogn..og duploklosser...eller en dukke..får se..tenker at det er greit å kjøpe noe som hun trenger etterhvert og..hun får jo sikkert veldig mye som passer nå liksom...
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Sønnen min er litt over 6 mnd til jul og jeg har hele tiden sett for meg å kjøpe julegave til han. Vet ikke jeg, syns bare det er så koselig Første jula og greier, må jo nesten få gave av mamman og pappan sin. Men det er jo min mening, skjønner godt dere som ikke kjøper noe. De husker jo ingenting likevel. Kjøper vel noe med litt nytteverdi tenker jeg, men hva vet jeg ikke helt. Fikk stol til dåpen. Hvis vi blir å kjøpe leker ser jeg for meg duplolego eller noe i den duren. Vokste opp med det og syns det var de morsomste lekene
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vet vesla kommer til å få både leker og klær av venner og familie,så jeg tenkte at til mine to i år skal jeg kjøpe scrapbook-sett og lage et album til de.Moro å ha til senere. Svigermor gir de sølvbestikk første året,også noe som er morsomt å spare til de blir eldre. Og småen på 2,5 år får stol malt med Ole Brumm-motiv fra malurten.no av henne i år. Moro å ha litt ting som varer,og som de ikke får i dusin-vis av hver jul ;-)
Heffalump mamma Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Jenta mi på 11 dager ønsker seg penger til jul som skal inn på konto. Vi tar dem ut om vi trenger dem til noe utstyr senere. Vi har alt vi trenger fra nr 1 så det er ingenting hun trenger.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Go'klompen blir 1 år i en av årets første måneder. Til sin første jul får han håndmalt stol og bord med navnet sitt på )
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 fisher prise laugf and learn music chair. Snippa blir 1 år medio des,
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Lillegutt er 9 mnd rundt juletider, og vi har kjøpt den største julegaven til han allerede ) sånn gåbil bare at dette er et fly med snurrende propell og lys og masse morsomme lyder. gleder meg sååå til han skal få det! ) han kommer til å få bruk for den for reiser seg opp allerede (7 mnd) )
så var vi 4 Skrevet 26. oktober 2006 #13 Skrevet 26. oktober 2006 Martin får en liten leke (er vel egentlig papiret som er artigst) og så skal vi sette inn penger på kontoen hans.
Luca Skrevet 26. oktober 2006 #14 Skrevet 26. oktober 2006 Ser der er mange som ikke skal kjøpe julegaver til de under året, for de skjønner det ikke alikevell. Her tror jeg papsen til lillesupp hadde begynt å grine hvis jeg hadde foreslått noe slik:-) Ikke gave til nurket på selveste julaften?? Så det må nok til...men det er vel ikke noe hun direkte trenger, så det er ikke sikkert at vi kjøper noe veldig stort og mye bare for å gjøre det. Har ingen planer. Kommer til å ønske oss klær tror jeg fra familie, eller kanske penger til nytt bilsete..men det er jo litt kjedelig det også. Er redd for å drukne i plastikk, så er litt prinsipielt imot for mye av det. Men må si de megastore tingene fra Fisher Price er fasinerende, stoler og dører og gud-vet-ikke-hva:-) Men kom på at jeg ønsker en marihøne, gakk-gakk eller dachs som hun kan dra etter seg når hun begynner å gå¨...de er skjønne:-) Vi får se:-)
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 26. oktober 2006 #15 Skrevet 26. oktober 2006 Skal kjøpe noe han trenger, bilstol..den er jo dyr da...ca 3.000.- Leker og klær får han i massevis fra min stoore familie:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå