Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ett gammelt slektsnavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Til nød som 2. fornavn - det var litt for spes for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 26. oktober 2006 #3 Del Skrevet 26. oktober 2006 Oi. Ganske spesielt, men *smake smake*, tror jeg kan venne meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det var veldig fint synes jeg! Ville trodd det ble skrevet Gjertine, men om det er skrevet med H i slekta så må dere jo fortsette med det. Uvanlig navn, men kan tenke meg at dere vil inspirere fler til å ta det navnet senere siden det er så fint! Søtt og tøft på samme tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Del Skrevet 26. oktober 2006 Au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. oktober 2006 #6 Del Skrevet 26. oktober 2006 Var ikke noen fin skrivemåte, til nøds Gjertine. Problemet er at det kommer av Gjert som er et navn som er stygt og som jeg forbinder med en dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Veldig spesielt...men kunne nok vent meg på det..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå