Gå til innhold

Er det noen fler som har glemt hvordan det er å ikke være gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg har virkelig ikke glemt hvordan det er , og gleder meg veldig til å få kroppen min tilbake igjen... Hver eneste bevegelse som elefant om dagen minner meg på hvordan det var å kunne røre på seg uten å puste og pese som en hval!!!!!

Gleder meg hvertfall til å ikke være gravid lengre! Skal bli godt med normale klær og normal kroppsføring igjen! Kan jo ikke sitte og skrive lenge før jeg får noen velrettete spark i ribbeina! Og det er jo et slit å ta på seg sko om dagen. I går kveld bøyde jeg meg ned etter vannskåla til katta, og når jeg reiste meg opp så jeg praktisk talt både stjerner og lynglimt!

Er jo selvfølgelig koselig å gå gravid, men nå har det vart så leeeeenge og jeg begynner å bli litt utålmodig etter å hilse på Astrosmurfen i magen! : )

Jeg er mest spent på åssen magen min vil se ut etterpå, jeg har heldigvis ikke lagt på meg andre steder enn magen, derfor lurer jeg så på hvordan det vil se ut etterpå, og om jeg kommer i mine vanlige klær etterpå.

Foreldrene mine lurte på hva jeg ønsket meg til jul, jeg ønsker meg en kort stillig varm vinterkåpe, men så vanskelig å kjøpe det nå når jeg ikke vet om jeg passer den når lillegutt kommer ut i des.

Men en ting er jeg glad for, å det er at det ikke er bikinisesong når han kommer ut, takk gud for det!

Så jeg har med andre ord en lang vinter til å jobbe med å få av litt ekstra som henger.

Kan ikke tenke meg noe verre enn å ligge ved siden av slanke venninder på stranna å føle meg som en ballong selv.

Tja... trur ikke æ har glømt det akkurat... går jo å kosa me magen og prata tel bøllefrøet... men har hatt så mange plaga denne gangen at æ glæda mæ tel bi færdi me det... å heller sett med ett lite gull i arman og et stort gull klænganesn på :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...