Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Noen som vet hvor mye en pakke koster? Er de gode?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 varierer mellom 55-75 kr... de holder barnet tørt i hvertfall...
EvaL Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Husker ikke prisen, har bare kjøpt en pakke for å prøve om de var noe gode. Jeg tror ikke dette er en særlig god løsning for en sengevæter som tisser MYE om natten, for de holdt slettes ikke tett. De vanlige bleiene til Libero og Pampers i største størrelse har langt større oppsugningskapasitet enn DryNites "nattbukser" som de så fint heter. For husk at disse er laget for å være så diskre som mulig, og dette vil ofte gå på bekostning av oppsugningsevnen. Men for barn som skvetter litt om natten eller tisser lite, kan det nok være en ok bleieløsning.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg kjøpte DryNites i dag, størelse 37-57 kg, og betalte 62 kr pakken. Det var på MENY. Ellers veit jeg du får kjøpt dem på Coop OBS også. Det er det beste alternativet som er å få i butikkene i allefall. Vi syntes de er helt greie. Lurer på om ikke jeg har betalt 72 kr på obs. Billigst på MENY i allefall. Blir litt under 7 kr bleien.
KristianL Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Størrelses messig, ja da er DryNites et godt alternativ. Men jeg må si at hadde f.eks. Libero hatt større bleier enn de har, så ville jeg helt klart ha brukt dette på ungen om natten. DryNites er laget for å være så diskre som mulig, ikke til å sørge for å holde stortissere tørre om natten. Poden her tisser glatt igjennom disse bleiene (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå