MaSi Mon Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei dere gravide der ute! Er i uke 37, og må kanskje i løpet av 14 dager reise til Vestlandet. Bor på østlandet og har fødeplass på Riksen. Er veldig redd for at fødselen skal sette igang mens jeg er vestover. Er det noen som har født på Norfjoreid sykehus? Gode og dårlige erfaringer ?
aeta mamma for første gang:) Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Heisann! Er fra Nordfjordeid og kjenner mange som har født der. Veldig fornøgde alle sammen som eg har snakka med.Fine omgivelsar og flinke folk som har god tid til deg. Eg skal forøvrig føde på haukeland sidan eg bur i Bergen... :-) Eg er sikker på at det går heilt fint.
Spring79 Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Har hørt bare positive ting om føden på Nordfjordeid. Koselig personale som tar godt vare på deg. Venninna mi måtte nesten kastes ut av sykehuset fordi hun følte seg så godt ivaretatt:-) Vet ikke hva som finnes av tilbud av smertestillende o.l., men det er vel bare å ta en telefon for å få greie på. Ikke noe stort sykehus, så de kan nok ikke gi deg samme tilbudene og ekspertisen som Riksen! Er fra Nordfjord selv, men bor i Trøndelag så jeg skal føde på st. Olav.
aeta mamma for første gang:) Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Du kan få både epidural og lystgass veit eg. Så har dei deilig badekar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå