Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg tok min første for 3-4 uker siden,og har blødd siden. Først sånn pitte litt brunt gørr,så skikkelig mens blødninger. Flere som har det sånn??? Det blir dårlig med seksuell aktivitet ihvertfall,og da kunne en jo like gjerne latt prevansjon være.. Velger å være
JADDAjada Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 jeg tok p sprøyte for mangen år siden (med en gang den kom) tok den to ganger tror d da varte i et halvt år...og jeg blødde i et halvt år ikke mye, men litt, måtte gå m bind ikke gøy! men, tror den fungerer bra på noen da
Trønder med to herlige Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg gikk på p-sprøyte 1 år før jeg ble gravid, og mistet menstrasjon fra første dag. :-) Vurdere å starte med det igjen, så slipper jeg dette hver mnd...!
Ejlis Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Hei Jeg gikk på P-sprøyte før jeg ble gravid. Gikk vel på den i 3år. Var kjempe fornøyd. Hadde ikke blødning i det hele. Slapp unna pms og hadde det veldig bra så jeg hadde lysst å begynne på denne igjen. Snakka med jordmor og lege om denne og de FRARÅDET friske jenter å bruke den. Var så mangen som hadde problemer med å bli gravid etter på. (det tok over et år fra jeg slutta til jeg blie gravid. men prøvde bare de siste 4mnd.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå