Gå til innhold

Flergangsfødende i uke 10-12...

Anbefalte innlegg

Kjenner dere livmora deres? FØler at min er oppe ved navelen! Er det mulig da?Husker jo at den steg opp fra bekkenet rundt denne tiden med førstemann. Jeg venter nr tre, og har fått dem tett, så kanskje det er årsaken? Samtidig er jeg litt redd for at det er to der inne!!!! Hjælp. altså! Da blir det travelt her i gården!

Skal vi ha en liten sjekk og et lite opprop?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6840091-flergangsf%C3%B8dende-i-uke-10-12/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. er i uke ti,og livmora er komt over bekkenet ja. er min tredje. fekk dei to første innen to år, og no er det seks år siden sist. husker at med andremann fekk eg mage ganske fort. denne gangen har eg ikkje det men kjenner livmora:0)

Jeg er litt usikker med dette med å kjenne livmora... Vet ikke om jeg klarer å forklare hva jeg mener, men jeg prøver; Når jeg ligger på ryggen, kjennes det ut som om det er en kant litt ovenfor og innenfor skambeinet. Det jeg lurer på er om skambeinet går innover og oppover og bakover...?! Skjønner dere hva jeg mener?

jeg er bare 8+4 med andre mann, men når jeg var 7+0 kom livmora over skambeinet....... synest ikke den er så mye større nå over en uke etterpå da men-- den er over skambeinet-

helt til navelen? hm... to kanskje ja? vet ikke jeg, få legens mening også da :)

kanskje du må endre nicket ditt:)

skal følge med på deg og hva du skriver om magen din:) ble spendt jeg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...