minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 har vært hos manuell terapaut i dag og hun ente på det at jenta mi hadde kiss... hun fant noen låsninger i nakken. får håpe at rette behandlingen kan gjøre henne til en mer fornøyd baby, hun er ofte utilpass og sover ikke noe på dagtid annet enn 5min her og der... flere her med kiss barn, hvordan var utvilklingenen for dere? hvor mange behandlinger hadde dere osv?
Hidjey Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Heisann! Jeg var hos manuell terapau på mandag, og han mener at han har noen låsninger i nakken han her også. Om det er kiss eller ei er han ikke sikker på, men han trykkte og greier på han.. Mandag og tirsdag var han et monster av en terrorbaby, vrælte som jeg aldri har hørt før. Helt SYKT! MEN, nå er han mye bedre., I går var han bare søt og snill, og har vært det så langt i dag. Så jeg håper at det bedrer seg. Men han ville ikke se på han før om 3 uker igjen, er ikke det litt lenge å vente?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 jeg har ikke merket noen forandring enda men det kommer nok håper jeg... jeg fikk time om 4 uker igjen for hun ville se om det hjalp og små barn måtte ha tid på seg. så det er vel ikke så lenge... hadde du en vanskelig fødsel... hun mente at grunnen her var at hun ble dratt ut manuellt av meg... måtte ha litt hjelp siden jeg var så sliten. hvor gammel er ditt nurk da? hvordan symptomer hadde han siden du gikk til behandling? sover han om dagen? mye mas nå...hehe:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Ja,Lukas er friske meldt fra KISS. Han hadde 2 beh.hos manuellterapaut og vi var hos fysio en gang i mnd til han var 7 mnd.Vi oppdaget KISS da han var ca 5uker. Luke er nå 11 mnd
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 kiss her og. han er nå snart 4mnd. Går til kiropraktor vi. Begynte med kolikk, var kjempeskeiv i hodet( er det fortsatt), låg mest til ene siden, bananform når han ligger på gulvet, sover lite, og kaver noe SINNSYKT med puppen. har vært en del ganger da han hade kolikk i starten, har de siste to mnd gått en gang i mnd. Han er mye bedre nå, til og med kavingen med puppen er blitt en del bedre. Skal igjen om en måned. Håper han snart blir helt bra:)
clio Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Datteren min har også hatt KISS, er friskmeldt nå. Det ble oppdaget da hun var 4 uker. 2 behandlinger hos manuell terapeut løste problemet. Hun var også mere urolig rett etter behandling, men ble bedre etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå