Mollo 30 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei Nå fann eg ut at eg måtte inn her å skrive litt..går nesten her å venter på mens men den kommer jo ikkje....( gjere jo ingenting det da ) Men har jo mens murr ømme pupper og er dau trøtt!!!! jesper jo dagen lang.......Tenkte eg skulle ta ein test men vente til beg på neste uke..tenk om tante rød ikkje kjem....kunne det blitt betre???
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Oi, høres jo lovende ut da! Når er IKM? Ta en test nå da, hvis du er gått over tiden:)
Kruella Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Heia! Eg er ny her og veit egentli ikkje så mye om symptomer eller annet.. Eg skulle egentli hatt mensen sist søndag (22.), men den har ikke meldt sin ankomst! Har mensmurringer og har følt meg slapp siden forrige fredag!! Har tenkt å teste i morgen tidlig, skal ut å reise i helgen og hadde vore greit å vite om eg er gravid eller ikke i tilfelle eg vil ta meg et glass vin eller to. Blir spennende i morgen, håper denne dagen går fort og at eg teste positivt i morgen tidlig:)
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hmmm, kjenner meg igjen. IKM var tirsdag, onsdag eller idag. Ikke mens enda, men har masse symptomer. Tunge pupper, kvalm, murring i magen og stikkninger i magen... Negativ test idag. Håper at TR holder seg borte og på positiv test en av de nærmeste dagene.... Tester med CB imorgen tidlig
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Hvis du er så lenge over IKM, kan du teste når som helst på døgnet! Men lurt å ikke drikke så masse før du tester. Spennende da, ta en test nå
Kruella Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 ja, har kjempelyst å teste nå, men har bestemt meg for å vente til i morgen! Så då må eg prøve å holde meg. Føler eg har testa i hutt og pine etter at eg slutta på p-pilla!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Hehe, ok, da må du ha lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Spennende.....! Lykke til i morgen:)
Lucky luci Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Jepp, samme greia her i gården. Har allerede testet meg to ganger av ren og skjær utålmodighet, en forrige torsdag på morgenen og en på tirsdag på dagen - begge negative. Men IKM var tidligst i går, så nå må jeg vente til lørdag med å teste... Kjedelig! Mensmurringer har jeg hatt i minst halvannen uke, kvalme innimellom, dårlig matlyst om morgenen, litt ømme pupper. Føler meg veldig gravid, så jeg blir skikkelig sur hvis jeg ikke er det... Vårt tredje barn som ønskes, så jeg begynner å kjenne kroppen godt. Pleier i hvert fall aldri å ha mensmurring FØR mens, bare med en gang jeg får den og de to første dagene - så dette er et godt tegn. Og ømme pupper pleier jeg heller aldri å ha, men det er et veldig sikkert graviditetstegn for meg. Blir spennende å se om vi er gravide nå da... Lykke til alle sammen!
Kruella Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Lykke te!! Håpe me alle teste positivt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå