Gå til innhold

kjøre til føden....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde nok ikke kjørt selv uansett... men da slipper jeg å ringe venninna mi i alle fall.... :) selv om ho ikke har noe imot at jeg ringer å vekker ho midt på natten for å kjøre (selv om ho er like morra gretten som meg :-S )

vi vurderer taxi til føden, vi, selv om vi både har bil og sambo har lappen. Er så vanskelig med parkering på sykehusområdet... tenk hvis det er fullt! Dyrt er det også. Men kommer nok til å se det an, hvis jeg blir sent hjem igjen er det jo greit å ha bilen der. Og hvis det er midt på natten på fredag eller lørdag kan det kanskje være vanskelig å få tak i taxi.

Vi også har tenkt på taxi- gubben har heller ike lappen, men kjører forde (med meg ved siden av da-øvelseskjører;-))Men vi tenkte på taxi siden det er så vanskelig m parkeringsplass, og at deet blir kjempedyrt å ha bilen stående der i tre-fire dager da, han skal jo være der med meg hele tiden på pasienthotellet........

Grattis til samboern din med lappen :-)

Annonse

hva med ambulansen, da?

den er jo gratis!!

snakka med en ambulansemann da gubben ble henta i ambulanse for ca 2 uker siden.

han sa at det ikke var uvanlig at folk ringte ambulanse når fødselen var i gang (men da må det jo såklart være helt sikkert at den er i gang, da!!)

spesielt i vårt tilfelle.. det er kun en av oss som har lappen, og da gubben ble sjuk, kunne ikke han kjøre sjøl.. (jeg har ikke lappen)

sånn er det vel med flere av dere også? at det er dere som har lappen og ikke gubben??

tror ikke det er misbruk av 113 hvis man VIRKELIG er i fødsel!!

åssen tror du mannen din vil reagere, t-79, når du har vondt, og han skal øvelseskjøre?? synes det hørtes litt skummelt ut, jeg... (mannfolk er jo ikke kjent for å kunne gjøre flere ting på en gang..)

dere kan jo ta taxi hjem??

hmmm... bare en ide, dette med 113, altså!!

nå må jeg legge til at jeg skriver og skriver, og hvis det har kommet ut feil, så ber jeg om unnskyldning. det er IKKE meninga å skrive noe sårende, eller no.. skriver bare det som popper fram i hue mitt.. :))

tror det er på tide å hoppe i senga, jeg..

uansett, så får dere ha lykke til!! ;)

klem, klem!!

Ja, akkurat dette har jeg lurt på..... for før så ringte jo folk ambulansen når de skulle føde, mamma gjorde det med både meg og søstra mi..... men jeg hører liksom ikke om at noen gjør det lengre...........

Mannen min kan kjøre altså, har kjørt siden han var 15 ;-) men aldri somla seg til å få tatt lappen.... han kjørte uten lenge- men nå skal han ta den, og da kjører han bare med meg ved siden av, for det er lov.......

MEN, om han noengang klarer å kjøre med meg i fødsel ved sidenav spørs jo da, om han rekker å ta lappen eller ikke ;-)

Grattis med lappen til typen din:-) Vi bor i Trondheim, og på ST. Olavs har det en tendens til å være fullt overalt på parkeringsplassene. Vil ikke risikere å må lete etter parkering lenge med masse rier. Så jeg og min mann tar taxi til sykehuset har vi bestemt oss for. Skal ha ei venninne her for å passe barna mens jeg skal føde, og hun kommer hit i taxi, så da tar vi bare den rett til sykehuset. Så lenge alt går som vi har planlagt da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...