Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 var og skulle se på/kjøpe desse i dag. Spurte hva forskjellen på dei og vanlige cherrox var, og det var det at dei er mykere, og ja mer beveglege. Men når det gjaldt i isolere mot kulde var det stort sett det samme som vanleg cherrox ( kanskje litt bedre) og cherrox har jo motvirkende effekt når det er kaldt ute dvs barna blir kalde på bena. Bare til info.
Monstermamma Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jepp, akkurat det samme sa de til meg også! Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe termo da jeg kom i butikken (etter mye skryt her inne), men ettersom jenta mi klatret og løp rundt inne på butikken med vanlige cherrox fant jeg ut at den evt økte bevegeligheten/komforten ikke var verdt dobbel pris! Så jeg gikk ut med verdens nusseligste cherrox, som har vært brukt i bhg hver dag etterpå!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 sa det til meg også, så enda opp med bare goretex vintersko, bare og bruke og slite dei ut for blir jo kastet likevel etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå