♥Tullerusk♥ Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Åååå... Sønnen vår (og de andre barna) skal underholde oss voksene i barnehagen i dag for første gang og så vil jeg gjerne ha det på video... Og så er videokam. utladet og så finner jeg ikke laderen... dette er ikke det første gang dette skjer... Glemmer alltid at vi har videokam. og kommer plutselig på at vi har det par timer før det starter og så finner jeg det ikke.... AAAAaaaaaaaarg.... Sinna. Nå må vi ta "bare" bilder...=o( Greit nok det da, hadde jo gjort det uansett men vil gjerne ha noe på film også....Gikk glipp av han første steg pga av dette... Måtte få ut noe....Sorry...=o(
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2006 HURRA!!!!!!!! Jeg fant laderen... NÅ BLE JEG GLAD=o) Skal ikke så mye til...
CB-BabyBoy Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 så bra !! og tro meg, jeg gjør akkurat det samme! Vi fikk ikke filma bryllupet delvis pga det + litt dårlig kommunikasjon. Tok vel rundt 1000 bilder tilsammen, men hadde vært sååå kos med video. håper underholdningen blir bra og at filmen blir fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå