Gå til innhold

Irrasjonell... tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på en pakke med billigtester som kommer i posten enten i morgen eller på lørdag. ALIKEVEL bestemte jeg meg for å kjøpe en gravitest her på apoteket på Blindern, enda jeg ikke har et eneste symptom på noe som helst... Utrolig teit, jeg vet det. (og jeg pleier virkelig ikke å være så korttenkt, altså)

Men, på vinduet på CB-digetal står det GRAVID!!! Herregud. Jeg er smårister i hele kroppen her jeg sitter... Wæææææ...

Tenkte jeg skulle si det til dere først! Og invitere dere med til 1.tri:) Noen som blir med?

Babystøv så det rekker til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren.. Det skulle bli et hjerte, men det fikk jeg ikke helt til nei...

Skrevet

JEG VIL VÆRE MED!!!!!!! Skal teste på lørdag eller søndag. Hvis jeg klarer å motstå fristelsen i morgen tidlig da. Har ikm på søndag...

Skrevet

Flott! Jeg holder av plass:)

Lurer på hvordan jeg skal fortelle det til barnefaren. Vi var liksom helt sikre på at det ikke var vår mnd, så han kommer nok til å bli overrasket!

Skrevet

Såååååå koselig da!!!

Du kjente det nok på deg....

Gratulerer så mye til dere!!!!!!

Takker for invitasjonen!!!!!!! Skal sjekke i helgen om det passer, men får kanskje besøk av en gammel tante.. og da må eg nesten pleie henne heller!! Skal gi deg beskjed!!!!!!!!

Lykke til videre!!!!!!!!

Skrevet

Det har jeg lurt litt på. Tenkte jeg skulle sende sønnen min inn til han med den positive testen eller noe. Eller kjøp de minste sokkene du finner og pakk de inn og gi de til han i gave.

Skrevet

Hehehehe:) Du må ringe til tanta og si det ikke passer, og spør om hun ikke heller kan komme til neste år ;)

Skrevet

Tror du hun svarer på telefonen da... not!!!

Nei, deter som eg alltid har sagt... en møkkatante!!

Så vi får ta det som det kommer..

Skrevet

For å være helt klar på det: Når jeg sier at "alle" er velkomne, så mener jeg ingen "tanter" altså! Drit i å gi beskjed engang, attpåklatt, bare dra!

Skrevet

Gratulerer så mye! Satser på at det står det på min også når den tid kommer!=)

Skrevet

gratulerer med baby i magen...jeg vil også bli med men hvet ikke om jeg kan helt enda...

Skrevet

WOW. Gratulerer så utrolig masse. Så glad på dine vegne=) Kos deg.

Skrevet

Gratulerer G:) !!!!

Så moro!!!!

*suger til meg litt babystøv*

Gratulasjonsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...