Gå til innhold

Søker gravide i trondheim

Smårar

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

Jeg søker noen å være gravid sammen med og da må vel dette være stedet. Jeg ser at det har vært et møte allerede så da er det vel håp.

Jeg har termin 26 februar og kunne gjerne tenkt meg et nettverk av likesinnede både før og etter fødselen. Kjekt å ha noen å trille med i etterkant også. Har spurt på helsestasjonen min, men der er de ikke videre hjelpsomme.

ta kontakt hvis dere har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ser du ikke har fått svar hos noen ennå! Men vi er her!

Vi er flere i Trondheim med bollemager!

Vi har hatt 2 samlinger der vi var en 6-7 stk hver gang, men bare 3gjengangere. Så vi er ganske mange.

Jeg er 30 år og har terming 14.februar.

Jeg er nyinnflytter i byen og er interessert i "nettverksbygging".

Sammen er vi sterkere.....og har det mer hyggelig også.

Mvh

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Hva skulle man gjort uten pc`n, sier nå jeg. Dette er jo en super måte å komme i kontakt med likesinnede på. Selv har jeg termin 23 februar, og synes det hadde vært fint å møte andre som "skjønner hvordan man har det". Kanskje man rett og slett bare skulle møtes på et slikt BIM- treff og ta det derfra- .

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også ny her i Trondheim og interessert i nettverksbygging. Jeg har termin den 9 februar. Har såvidt fått med meg et BIM treff. Hiv deg med der, eller si hvor du vil møtes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg har termin 14 februar og kunne også ha tenkt meg til å treffe noen "likesinnede". :)

Ser at dere har hatt noen møter, og har veldig lyst å bli med hvis dere skal ha det igjen. Jobber foreløpig ganske mye, så en ettermiddag eller en lørdagskafébesøk hadde vært fint.

Aktivjente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også ganske så nyinnflyttet til Trondheim. Termin 20. februar, skal etter planen føde på St. Olav. Er 28 år og er fortsatt i full jobb, håper å kunne jobbe det meste av graviditeten.

Jeg kunne også tenke meg et kafebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan vi ikke møtes igjen nå i november da? 21.nov var det snakk om på forje møte, å passet for en del da iværtfall. Hvor skal vi møtes?

Jannet Olsen -81 (første barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om tar et lite treff på

MORMORS STUE 21.NOVEMBER kl 1900?

Er det noen som er med? Tror de har kake-kveld den kvelden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

jeg vil også være med....er innflytter jeg også og har termin 16 feb.var med på det første treffet!!! skulle egentlig være med på forrige også men fikk det ikke til...snakkes på mormors stue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...