vinterbarn ;O) Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Ennå jeg har sååååååååååå masse å gjøre her hjemme... arbeidslyst hvor er du???!!!!!!! Trenger deg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snupidupi Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Velkommen i klubben... kjeeeeeeda mæ æ å... har også mye æ sku ha gjort, men ingen arbeidsløst og e ikke i form tel å gjør nå særli heller (e jo fint æ har den unnskyldninga da ;D)
vinterbarn ;O) Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 Joda, men føler den unnskyldningen snart er brukt opp... for formen min er ikke så gale egentlig. Er bare at jeg ikke har NOE form for tilltak... og det er ikke like greit når vi pusser opp og forbreder en hel leilighet til nykommeren kommer om 2,5 mnd.... ;O)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 hehe... jeg kjenner meg SÅ godt igjen. jeg har 100 små ting jeg skulle gjort. har bursdag i morgen og får gjester på besøk.. men fortsetter jeg og være like daff og lat som jeg har vært i det siste så blir det pizza fra peppes på de. hm... jeg er sykemeldt med beskejed om og holde meg i ro da. så jeg kan bruke det som undskyldning. :-) men det er passe kjedelig og bare sitte hjemme hele dagen.. takk gud for internett og hotell C ;-) men om 4 uker så blir det kansje litt mer liv her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå