Gå til innhold

Hva gjør deg lykkelig???(inspirert fra skravle)

Anbefalte innlegg

Hva er det som gjør oss glad og lykkelig i hverdagen??

Kan begynne eg..

Ungene mine... så enkle ting som at de sitter fint med bordet og tegner og skravler i lag.. (blir rørt av å se på de nå...)

Mannen.. "kysser meg en god dag" hver morgen når han går forbi meg i sengen på vei til jobb..

..... og kysser meg meg når han kommer hjem.. skal ikke mer til!!

Fellesmåltider!!!!!! Med kjernefamilien eller med storfamilie.. koselig!!!

Fortsetter under...

å se på far og sønn leke sammen. Hyggelig familietreff med alle sammen. en god middag med sambo og meg etter at poden er i seng. kunne dra på "kikke-bil"-tur, kun sambo og meg. leke ute alle tre...osv =)

Se gutten min sitte pent når vi er ute å spiser, se han leke alene og med far, at han bare sitter å fikler med noe og samtidig som han forteller det som har skjedd løpet av dagen... Når gutten min gir meg god kos og mmmmmmmm... hehehe... Skikkelig godgutt=o)

Sambo kysser meg når han drar på jobb, på kinnet når jeg er syk/pannen...Skulle gjerne ha en når han kom hjem også, menmen...

Bare se på familien min gjør meg lykkelig... Hadde nok blitt enda mer lykkelig når vi en dag blir foreldre igjen og han sier ja til å slutte på pilla=o)

Oj, ble langt dette=o) tiihii...

Når vi legger oss om kvelden og jeg ruller over og inn i armkroken til min kjære, da har jeg det bra! Det er verdens tryggeste og goeste plass.

Tenker på hvor heldig jeg er så både har funnet drømmemannen og at jeg kan elske noen så høyt. Han er bare så ufattelig god og snill og er hovedårsaken til at jeg er lykkelig! Har vi det bra, så er alt annet ubetydelig.

Hehe oser jo ikke nygift, neida :)

Den store snille vofsen gjør meg lykkelig! Uansett hvor lei meg eller sinna jeg er,så forsvinner alt som dugg for solen når han kommer tassende! Er så forelska i han! Og mannen min,selvsagt,han gjør meg like lykkelig! Alltid! Og så godtar han at han må dele førsteplassen med hunden min,som verdens beste! Elsker dem høyere enn alt på jord!

Av uvesentlige ting gjør en godisbutikk meg veldig glad,og når den første snøen kommer! Ble kjempelykkelig da jeg satt på flyet hjem til foreldrene mine og så ut på de vakre mektige fjellene,fjorden,nysnøen... Å bli møtt med minusgrader og at det er hvitt på bakken var kjempekoselig,og akkurat da følte jeg meg som verdens lykkeligste! Nygift,på vei hjem på besøk til familien og hunden min,kunne ikke hatt det bedre! (er i tillegg over ikm,men vet ikke om jeg tørr å føle meg superlykkelig enda,for tørr ikke teste! vi er slitere,så forventer ingenting!)

Lykken i livet er ungene mine.

Og den lille erten i magen...

Og sambo...

Og jobben jeg elsker...

Og julestemning:)

Og mine gode gode venninner som alltid er der for meg :)

Og familien min, lillesøster især som sitter barenvakt når som helst og hjelper meg på alle mulige måter.

Inge grunn til å deppe nei, når livet har gitt meg så mye å være lykkelig for :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...