Gå til innhold

Ryggsmerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Er nå i uke 23 og har jobbet på kontor i noen måneder. Det har gått helt fint, men i de siste dagene har jeg begynt å få veldig vondt i ryggen av å sitte. Det er ikke nede i ryggen, men fra midten og oppover.. Jeg klarer ikke å sitte i ro etter halv dag på jobben- da verker det.

Tenker ikke at det er bekkenløsning når det er litt oppe på ryggen.. Hva tror dere? Er det bare "vanlige" ryggsmerter? Eller er det fordi jeg er gravid og alt som hører med der..?

Håper på svar fra andre som har/har hatt det lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også plaget av ryggsmerter, både oppover i ryggen og nedover i bena. Ikke noe kjekt. Spesielt hvis jeg sitter for lenge blir det ille, det hjelper å reise seg opp litt med gjevne mellomrom. Jeg sliter med det nattestid også, ikke lett å finne en behagelig stilling.

Vet ikke helt om det er bare sånn man må regne med, men jeg har tenkt på å prøve fysio eller akupunktur om det ikke bedrer seg. Ikke så mye annet å komme med, bortsett fra at jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Klem!

Skrevet

Dette hører kanskje litt banalt ut, men finn en dør og heng deg etter den.. Det strekker godt i ryggen. Må ofte gjøre det. Og så kan du prøve å stå på alle fire og skyte grygg og strekke den frem over. Jeg synes det har hjulpet på plagene. Og så blir man ikke så stiv da :)

Ellers så svømmer jeg to ganger i uken. Og det er også godt for min rygg. Er 27+2 og ikke klar for å bli bevegleses hemmet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...