Gå til innhold

Tynne ull-sokker. Hvor da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter å kjøpe tynn-tynne ullsokker til junior på 16 mnd, ca str 21-23. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Altså ikke sånne raggsokker, men like tynne som vanlige bomullsokker.

Fant for et par uker siden noen flotte off-white på Exit i Trondheim. De var av merket Name-it og kostet bare 20 kr paret(!). Jeg kjøpte to par, men da jeg kom tilbake for å kjøpe flere, var de totalt utsolgt og fikk ikke inn flere.

Ullsokkene fra f.eks Cubus synes jeg er litt for tykke.

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noen veldig tynne ullsokker på sparkjøp.

Skrevet

Spar kjøp har ja, veldig gode til 39 kr.

Skrevet

De har tynne ullsokker på babyshop (like tynne som tynne bomullsokker, kosta 49 tror jeg) og på barneverden har de fra janus, de er litt tykkere men ikke så tykke som cubus sine- kosta 50-60 kr, og Nøstebarn har tynne ullsokker- koster 49.

På G-sport har de tilbud på 4-pk med Ulvang sokker til kr 200.

Skrevet

Vet ikke hvor i landet du bor, men jeg kjøpte våre på Bogerud. Der har de alle typer av Janus ull. Kjøpte noen med antiskli og noen uten.

Skrevet

H&M har kjempe fine ullsokker. Tynne& gode og varme. Tror de kostet ca 29 eller 39... Akkurat passe tykkelse :) Har forskjellige farger...

Skrevet

Tusen takk for informative svar!

Har vært på H&M uten å finne, men kanskje de ikke hadde fått inn ennå? Skal prøve igjen. Bor i Trondheim så Sparkjøp ligger litt for langt utenfor byen og blir dessverre for langt å dra bare for å kjøpe sokker :-) Janus tror jeg faktisk de har på Obs så det skal jeg sjekke. Men kjedelig å betale 50kr når jeg vet at jeg kunne fått tak i til 20kr på Exit om jeg hadde litt mer omløp i hodet da jeg var der tidligere.... Satser på H&M i første omgang.

Takk igjen!

Skrevet

tynne ullsokker får du her:

www.englebarn.no

www.bansull.no

www.nostebarn.no

Ellers så har de det ofte i helsekost butikker, i helios butikker el hvis du er så heldig å ha nøstebarn el bånsullbutikk i nærheten:)

Skrevet

På g-sport i 3. etg på trondheim torg har de tilbud på Ulvang-sokker med antiskli. 199 kr for 4 par. Superbillig og kjempegode ullsokker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...