#gurimalla# Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jenta her på 9,5 mnd.er veldig matglad,og spiser det meste hun får foran seg. Spiser brødskive i biter til den store gullmedalje Men det jeg lurer litt på er når kan hun få litt biter av frukt som hun kan sitte å tygge på selv? F.eks kiwi i terninger,agurk i staver,eple i staver/båter osv.?? Noen med barn i samme alder??? Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Kan jo begynne å gi hun frukt du nå ... skulle gå bra det
MintCondition Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Guro er 9 1/2 mnd og hun får fruktbiter nå Har aldri likt mos hun da...så hun er jo vant til biter. Hun tygger og smatter i seg banan, eple, pære, melon...kiwi var ikke noen suksess dog
#gurimalla# Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Da skal jeg prøve det... Hun spiser alt som er av moset frukt,så hun er ikke kresen akkurat... Hvor store biter gir du da? Deler du opp i staver så hun biter av selv,eller lager du terninger som med brødskiva???
MintCondition Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har delt opp i litt store biter som hun kan bite av selv, men må følge med litt da såklart...så hun ikke stapper hele i munnen på en gang Litt ivrig iblant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå