Gå til innhold

Hva med julebord for sep/okt/nov gjengen?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå har nesten alle fått sine små, og de er alle kjempesøte!

Lurte på om noen hadde lyst til å prøve å få igang et julebord for oss i gjengen? Vi har jo hengt sammen nesten et år nå, og det hadde jo vært gøy å gå ut og spise en fin middag sammen. Hvis vi tar det i midten av desember så kan kanskje alle være med uten de små?

Hva sier dere?

Cecilie

Fortsetter under...

hei hei cecilie,

dette høres kjempe koselig ut, eg synes det skal vi få til. Angående når det skulle vere så kan eg eigentlig berre fredag den 15. enten er john eirik på jobb og da har eg ungen eller så er vi jo ei veke i tyskland fra 4.-11. ja og så reiser vi heim til familien. men om det ikkje skulle passe for noko andre med den 15. så må dere så klart arrangere det uten meg. Blir koselig uansett.

uff no nærmer det seg jule altså, den første jul for alle dei små, eg har så vidt begynt med julegavene, har jo ein del tid no ja...

hihi..

Caterina

Heisann:)

For en super idé! Hadde vært kjempekosli med et lite julebord:) Jeg skal til Ålesund i jula, men vet ikke helt når vi skal dra... Håper jeg har mulighet til å være med på dette!

Tenkte kanskje at jeg å Mathea skal klare å komme oss på treff denne torsdagen, føler det er en evighet siden sist jeg var! Blir koselig å se dere igjen:) Skulle gjerne vært med på babykino på tirsdag også, men har dessverre ikke mulighet... vi får heller være med neste gang:)

Anita:)

Hei dere!

Er det snart jul??? Hjelp...

men julebord høres definitivt kjekt ut, jeg blir gjerne med! Jeg/vi tenkte at på den tiden er det på tide for mor å komme seg litt ut på egenhånd (hvis gullet vil ta flaske, da... det går sikkert bra). Jeg har veldig lyst å være med iallefall :) Vi skal være her i Bergen i julen, så for meg er det ikke så nøye når det blir.

Anita - håper dere klarer å komme på torsdag, det hadde vært kjekt å treffe Mathea og høre hvordan det går med dere!

Lise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...