Gå til innhold

Oysann.......!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex i dag morges. Glemte helt at jeg tok cerasetten (minipillen) for seint i går (ca 15 timer for seint). Skulle egentlig bruke kondom, men glemte det helt ut.......Tror dere jeg kan bli gravid nå? Lillegutt er 6,5 måned. Ammer han 5 ganger daglig ennå........Ønsker absolutt ikke å bli gravid nå...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan ha blitt gravid nå...

Skrevet

uff...hvordan kunne jeg glemme det :) Jeg er så fjern....Håper ikke det skjer noe nå.....Har ikke fått mensen etter fødsel iallefall. Da kan det vel ikke skje eller?

Skrevet

Du kan bli gravid, ja, men ikke veldig stor sjanse. P-piller og minipiller har ofte lenger virketid enn det står på pakken, og amming hemmer jo til en viss grad graviditet.

Skrevet

Om mensen ikke har kommet trenger ikke å bety at du ikke har fått eggløsning. eggløsningen kommer to uker før mensen.

Skrevet

IDIOT, du vet vel hvordan du får barn vel????!!!

SELVFØLGELIG KAN DU VÆRE GRAVID

Kjøp en test, ingen her som kan vite om du er gravid.

Skrevet

Før jeg ble gravid med lillegutt gikk jeg på trionetta. Det var mange ganger jeg glemte ta den 3 dager etter hverandre. Er en vims...Ble aldri gravid da. Ble gravid 1/2 år etter jeg sluttet på trionetta. Men Cerasette er jo en annen type. Får krysse fingrene.......

Skrevet

å det hadde jeg ikke tenkt på.....dumme meg...Takk anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...