Gå til innhold

Skam dere!! Takk for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå sett meg lei av hvordan mange oppfører seg her inne. Er her ikke så veldig ofte, men det går ikke veldig lang tid mellom hver gang jeg ser betegnelsen "dårlig mor" blir slengt ut..

Jeg reagerer også på hvor nedlatende enkelte er i sine svar. -som om de har fasiten liksom... Synes "jeg tror..." burde brukes litt oftere enn "jeg vet"

Dette forumet burde fungere som en hjelp for alle oss usikre som ikke tør å stille våre "dumme" spørsmål andre steder.

Til dere som ikke har noe positivt å bidra med; hvorfor lar dere ikke bare vær å svare?? Det er så utrolig ufint å gå inn for å dytte et annet menneske ned. Jeg mener ikke at man skal la vær å si meninga si, men man bør faktisk tenke seg om og formulere sitt svar på en måte som kan være til hjelp. Dere som ikke klarer dette er jo egentlig bare patetiske (og litt onde)

Skam dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forum der alle er anonyme kan alle bare skrive hva de vil...

Ikke noe å ta personlig... Ikke stress...

Skrevet

Hva har skjedd ?

Virker da som det har vært ganske koselig her i det siste ?

Er her da det var mye bråk på skravle, virket som et bedre sted å være.

Skrevet

Enig med deg. Helt unødvendig å være slem! Men ikke slutt å være her for det - vi trenger alle de positive og hjelpsomme personene vi kan få! Ikke la de slemme ta over! Har selv fått masse god hjelp her inne med ting jeg føler er "dumt" å spørre om :-)

Stor klem

Skrevet

jeg tar det ikke personlig. men MANGE gjør nok det.

jeg stresser ikke, men jeg synes dette er latterlig

HI

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men jeg syns ikke det er så ille her (Småtroll 0-1)

Verre på skravle... Men jeg bryr meg ikke om det og lar være å lese og svare på innlegg der folk er sånn som du beskriver.

Er bare å overse det :)

Skrevet

Enig med deg, men jeg synes det har vært mye bedre stemning her i det siste... Så hvis det er tilfelle er det jo supert. For vi trenger alle litt gode råd iblant, man blir aldri helt utlært... :)

Skrevet

skam deg HI som bruker tiden din til så tåpelige diskusjoner som dette.

du er EN DÅRLIG MOIR

Skrevet

Mener du her inne på småtroll-sida? Syns ikke det har vært så mye av det her inne jeg? Er av og til mødre som selv spør om de er dårlige mødre pga ditt eller datt ("er jeg en dårlig mor som...), men de får jo vanligvis bare hyggelige og beroligende svar. Er vel først og fremst i den sammenhengen jeg har sett "dårlig mor" bli "slengt ut" her inne (altså av personen selv). Eller mødre som har fått det for seg at andre kaller dem "dårlig mor" bare fordi ikke alle andre gjør alt helt likt som det de gjør. Akkurat den skjønner jeg ikke. Hvorfor tror man automatisk at det at andre gjør ting annerledes enn en selv betyr at de syns det du gjør er feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...