meg og min lillle sønn Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 I dag er jeg endelig høygravid.. og stor og tung er jeg.. Det oppdaget jeg da jeg skulle på toalettet i natt, og sambo "automatisk" la hånden på ryggen min og dyttet da jeg skulle kave meg opp av sengen... Han sov - så dette var noe han nærmest gjorde i søvne!! Er mulig jeg stønner og peser litt akkurat i det jeg skal ta sats ut av senga altså men.. trodde ikke det var så åpenlyst at jeg sleit... tjukkebollefeita..
Snupidupi Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Grattis... du får trøst dæ me at du e ikke tjukkebollefeita så længe tel da... e enda 14 daga tel æ bi høygravid... syns det går såååå sakte...
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 er de ikke herlige når de gjør sånn da ..åååååååååååå sånn e min og når han e hjemme,han jobber offshore og blir borte 14 dager av gangen så når han kommer hjemm er det mye kos og klem og hjelping.. men et spørsmål .du sier at nå er du høygravid ...når er man egentlig det (hvor leneg har du igjen..?) har termin 28 des
meg og min lillle sønn Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2006 40 dager til termin da er man høygravid! termin 5 desember!!
Ellisiv 69 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Vi har termin samme dag. Begynner å bli lei så nå telles ikke bare dager men også timer. Vi har 960 igjen babyen kommer på termin.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 så søt typen din er, da!! gratulerer som høygravid!! kommer snart etter!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå