Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trudde jeg også skulle gå på veggen når jeg ble fullt sykemeldt, men ble jo sykemeldt pga dårlig form, så det er bare deililg å være hjemme!

Har blitt hekta på Glamour og Days of our lives, hehe! Og det er jo svæææært viktig å være oppdatert på såpe-siden... :-) Ellers blir det litt husmorspusling når jeg orker, en tur i ny og ne, cafe med venninner også plutselig er klokka fem og sambo kommer hjem fra jobben!

holdt på å gå på veggene de første to ukene, var helt handikappa og klarte ingenting..... men får dagene til å gå på ett vis :)

Har lært meg å strikke, går på besøk, får besøk, sover..... lever ett ordentlig slaraffenliv :)

Jeg vil også være hjemme...3 uker igjen på jobb da. Har masse å ta meg til.....er jo så mye som skal være klart som jeg enda ikke har ordnet....selv om jeg lovet meg selv at jeg skulle det....i god tid denne gangen.... Dessuten trenger jeg å hvile....

Annonse

Jeg leser, gjør husarbeid, strikker, rydder, masse å gjøre.

Sambo er hjemme hver dag kl halv 5 da har jeg ferdig middag til han kommer inn dørene.

Så dagene går fort.

Kjeder jeg meg går jeg på besøk eller får besøk, tar en bytur hvis jeg orker.

Har 2 julepresanger igjen, prensang til sambo og presang til svigers.

Julepresang til sambo vet jeg endelig hva jeg skal kjøpe men svigers derimot aner jeg ikke.

Noen som har et forslag?

17 nov har jeg å sambo jubileum 5år, vi pleier aldri kjøpe noe men jeg har lyst å kjøpe en liten ting.

Noen som har forslag på det?

Han liker ikke smykker å slike ting.

Forresten glemte å skrive at jeg var 100% sykemeldt nå, kommer antagligvis til å vøre det frem til permisjon pga blødninger å smerter.

Er sykemeldt nå frem til 14 nov, går ut i permisjon 1 des.

Gleder meg veldig til å gå ut i permisjon å tilbringe hver dag med min sønn som jeg håper snart kommer ut:)

Gleder meg utrolig masse!

Begynt å grue meg litt til fødselen, men jeg har alltid i bakhode det at det er vondt den ene dagen, men tenk all den gleden etterpå.

Hva med en tur (danskebåten, eller spa-opphold på et hotel) ?

Jeg er 100% sykmeldt, har vært det i tre uker - sinnsykt hvor fort dagene går !

Rekker jo ingenting jo ?!

Jenta mi våkner 7.30 -så da står vi opp og steller oss og spiser frokost, så går vi i barnehagen - det kan gå kjappt (1,5 time) eller veeeeldig sakte (2,5 timer) her har vi trassalder i full blomst :-/

To dager i uken går jeg rett fra barnehagen og på bekkensvømming, de andre dagene handler jeg litt og går hjemover.

Så er det rydding, husarbeid, BIM, kikke litt på Oprah hvis det er noe interressant, stikke ut og ordne noe, og før jeg vet ordet av det er klokka 15 og det er på tide å dra avgårde til barnehagen igjen.

hrr.. oprah har jeg sett litt på idag... heeelt utrolig hva enkelte mennesker finner seg i *rister på hodet* men men... jammen ikke mye spennende på tv på dagtid..

noen som vet om et bra sted for physio i oslo og omegn forresten?

- sover (mer eller mindre) 12t i døgnet

- vasker babytøy

- vasker babyting som vi har kjøpt

- handler/lager mat/vasker (alt husarbeide)

- BIM'er:-)

- går til behandling 4 g pr uke for nakke/rygg/bekken

Her går tiden i hvertfall veldig fort! Har ikke tid til å hverken se på TV eller lese bok før utpå kvelden når sambo har kommet hjem

Skulle nesten ønske jeg kunne ha mer fri. Går på skole, men har hatt fri nesten 2 dager i uka, og det blir mindre og mindre nå frem mot eksamen. Det er bare det at jeg burde bruke dagene på å lese, men jeg har som mål at junior skal få være hjemme 1 dag i uka. Den fri dagen jeg er helt alene vasker jeg hus, gjør ærend og alt jeg ikke rekker ellers.

Har eksamen 2 uker før termin + at det er jo midt i julestria, så jeg tror jeg får problemer med å rekke å nyte det å forberede meg skikkelig til babyen kommer:(

Har ikke begynt å handle inn enda en gang, og får ikke tid før om et par uker, men det går seg vel til etterhvert! har heldigvis de største tinga fra 1 mann:)

Kos dere hjemme og nyt dagene mens dere kan. Snart blir det nattevåk og lange travle dager på oss :P

Annonse

Å, jeg koser meg så med å gå hjemme jeg- dagene flyr av gårde!!!

Jeg går tur med hunden, som regel en tur i skogen, gjør husarbeid, bimmer litt, sover litt kanskje (hvis jeg har sovet dårleig om natta) ordner ting som skal ordnes, lager middag til mannen min kommer rundt halv fire......... og går på besøk/får besøk............. dagene går super fort!!!!

Det deiligste er at jeg hver dag bruker gooood tid på frokost med te og "god morgen norge" og aviser, det er så koselig- spes nå i høstværet :o)

Går til fysio to dager i uka også da!

Tips til god fysio: Bjerke fysio- kjmpeflinke på bekkenplager :-)

er blitt dagmamma....fro en liten gutt på 1 år og ca 5 mnd.

han sover jo to lange "lurer" om dagen så da sover jeg også...

ble hjemme/fikkk perm fra jobben grunnet at vi ikke hadde bhp til jentungen vår på 5 og 1/2 år men nå har hun fått ,har gått der i ca 2uker nå så da har jeg litt mer frihet til å kunne finne på noe.gubben er offshore mesteparten av tiden så det jeg driver med er :

-SOVER!!

-bimmer

-dusjer (tro det eller ei ,jeg har dilla på ekstremt varme dusjer,hihi)

-shopper(en positiv ting med mann i den bransjen er lønnen heheh)

-strikker små ting er ikke noe veldig flink men det frå tiden til å gå

-jaaaaaaaaaaa glamour har jeg også blitt hektet på ,søren dundre jeg lovet meg at jeg ikke skulle bli det .ble det med førstemann også

-rydder

-husarbeid

-pakker inn og ut av sykehusbaggen

-leter etter en kulveske/stellebag for jeg gidder ikke gå med en veske og en stellebag .vil ha alt i ett..

så sniler dagene seg fram over....

100% sykemeldt jeg også.

kjeder meg en del, men har jo som alle andre MASSE husarbeide å gjøre!! ;)

sover mye\lenge

dusjer\bader (deilig med varmt vann, ja!!)

ser på tv

slapper av

små rydder

vasker klær

pakker litt i bagen til sykehuset

slapper av litt til

strikker teppe til guttungen på 5 (har laget ferdig til babyen)

koser med katta..

bimmer

leser om graviditeter og fødsler

handler middag

lager middag

bimmer litt til...

ser på tv

legger guttungen

ser på tv

ser på tv

ser på tv

legger meg...

innimellom går jeg noen turer på do...

ikke så veldig spennnede, men tida flyr, og jeg får liksom ikke gjort det jeg skal, men har heldigvis litt over 40 dager igjen!! ;)

nå skal vi male et rom, så jeg får vel litt å henge fingrene i!!

uansett, så er det bedre å være hjemme, enn å være på SFO!!

klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...