Gå til innhold

Bergenserinner- 3D ultralyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på KK i dag og fått kikke på den lille babyen. Ser ut til at det blir en fin liten gutt. men, tenkte å tipse dere som går til kontroll i Bergen- nå prøver de ut 3D-på KK! Så etter den strukturelle gjennomgangen var slutt, switchet hun over til 3D og vi fikk se ansiktet- kjempegøy! Så bare spør om muligheten når dere er der, for de har utstyret nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååå så kult, får håpe jeg får det.... skal på tirsdag... det hadde vært kjekt å fått det siden det er siste mann....

Skrevet

Så spennende! Jeg skal om noen uker-må huske å spørre da :)

Skrevet

så gøy:-) jeg skal på UL på mandag... har fått beskjed om at jeg skal møte i 2 etasje... hvilken etasje var du i?

Har hørt fra et par stykker at de som var i 4 etasje fikk 3D UL

Skrevet

Fikk også 3D på ultralyd i september. Jordmor sa de hadde fått en del nye apparater. Var i øverste etasje/ på loftet. I 2004 var jeg på ultralyd i andre etasje. da hadde de ikke 3D.

Skrevet

Jeg var i 4. etasje (annen kontroll) hos en tysk lege for noen uker siden. Tenkte ikke på at de kunne hatt 3d ul der da.. Ellers hadde jeg spurt! Skal på hovedultralyden i begynnelsen av november, da skal jeg møte i annen etg. Kanskje jeg kommer opp i fjerde da også. I såfall skal jeg spørre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...