3 *guttemamma Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Har bestillt Emmaljunga city cross i sport pacifik (lys/mørk blå) Men lurer på om cobolt blue er finere? kansje smartere m hensyn til hvor fort skittn vogna blir?? Noen som vil hjelpe?? Hva synes dere? http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=NO
*~**vips**~* Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Jeg synes den fargen du har valgt er kjempefin. Hvis du tenker på at den blir lett skitten er det tryggeste vel å velge en ensfarget mørk vogn. Av de vognfargene du nevner tror jeg ikke det er særlig forskjell på hvor godt du ser at vognen er skitten.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 synes pacific er den fineste av de jeg. av alle fargene til emmaljunga egentlig... tror ikek den blir noe fortere skitten enn andre vogner.
3 *guttemamma Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2006 Takker så mye for svar. vanskelig å velge ja. Det hadde selvfølgelig vært mest praktisk med helsvart vogn. Men det er litt kjedelig synes jeg. Får vel vaske trekket ofte da regner jeg med når poden blir 1-2 år
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Av de to synes jeg sport pacific er finest. Skal ha samme vogn selv, og tror det blir sport carbon på oss. Vet ikke om vi får jente eller gutt.
3 *guttemamma Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2006 Sport karbon er kjempefin, og passer til både gutt og jente ja.Det er mannen min sin favoritt også. Men vi har en simo kombi som er sort og grå så jeg ville ha noe annet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå