Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har lyst til å begynne på babysvømming, men lurer på ett par ting; Før og etter svømmingen, i garderoben, hvordan gjør dere det da? Legger de på et håndkle på gulvet? Skal alene så har bare to hender. Vanskelig å kle seg selv med en baby i armene...
firemerkersmør Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Veldig forskjellig størrelse på garderobene, så det er avhengig av hvor du skal. Vi legger de på håndkle på gulvet.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 bilsete er også greit å ha med i garderoben.
morsara Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Där vi går, Ramstad skole i Bærum, finns det en "lekegrind" i duschen där barnet kan ligga medans du duschar. Jag har med stellematta som lillen ligger på medans jag byter om. Har sett att många har med stellematta i plast som finns på ikea,det verkar praktiskt. Tordde att det skulle vara mycket stress med av och på klädning men det går fint Lycka till!
Sina's mamma Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har alltid bare lagt henne på et håndkle på gulvet. Første plassen vi gikk hadde de masse stellematter i garderoben, men der vi er nå har de ikke det. Du kan jo ta med din egen stellematte, men det går helt fint med bare håndkle også
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Hei Vi går på babysvøm på Hovseter. Det er kjempe bra. Bassenget er kun brukt til babysvømming, og både garderobe og dusj er lagt til rette for deg og babyen din. De har en egen hjemmeside: babyswim.no Anbefales på det sterkeste!
mai mammaen til to Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 vi går på vannkanten i bergen. Der er det en egen kurs garderobe. der er det matter osv som man kan ligge babyene på...hvis jeg gikk alene ville jeg tatt med bil sete.så steller du babyen først og setter han/henne i bilsete når du kler på deg selv.. på vannkanten har de familiekabin..der kan både mamma og pappa gå sammen med babyen..veldig greit..
juni_ Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har med bilsetet som snuppa sitter i mens jeg skifter. Har henne på armen nå jeg dusjer, så det blir bare å spyle av klor - tar en skikkelig dusj når jeg kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå