rampen_ Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Det er så utrolig ekkelt, blir nesten litt redd.. våkna flere ganger av at det var vondt når jeg snudde meg i natt...men tror nok det bare er pga at livmora strekker seg da... noen flere som har slike smerter i mageregionen?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Det kan være livmora som vokser ja, hos meg var de smertene mest stikkende.. Kynnere kan også være vonde, men da blir magen hard i tillegg. Hvis dette bekymrer deg synes jeg at du skal spørre lege eller jordmor.
Yo&La+spire Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Vet ikke om det er det du mener, men eg blir ofte øm og stinn i magen. Kommer gjerne visst eg nettopp har spist, og forsvinner etter dobesøk eller når eg har bevega meg litt. Tror ikke det er noe farlig....føles som om det rett og slett ikke er plass til så mye mat der inne lenger, og det kan jo stemme når bebien vokser:)
aprilbaby2007 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har også hatt en del vondt i det siste, men regnet også med at det var livmora, er i uke 17.
snartmammapåny Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 min mage er og øm. Vet heller ikke hva d kommer av, men har slått meg til ro med at d må ha en sammenheng med livmoren som vokser og strekker seg...
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, jeg har det akkurat sånn som du rampen_ beskriver. Jeg våknet flere ganger i natt av at jeg hadde litt vondt i magen, men så snudde jeg meg, og da gikk det over. Utover dagen i dag har jeg også hatt noen av de samme "smertene", men jeg er egentlig ikke bekymret. Regner med at vi skal merke at ting skjer i magen. Dessuten var det vel ikke direkte vondt, men bare litt ubehagelig. Jeg er forresten 17+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå