verjen 75 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er gravid med min første, og får ikke plass hos jordmor! Fullt hus blir jeg fortalt. Har prøvd å finne noen private, men ikke så enkelt det heller. Er det flere i samme situasjon, og føler dere at det er greit? Vet ikke helt hva jeg skal mene... Litt usikker.
Havi Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har aldri gått til jordmor, går kun til legen min. Gjorde det i forrige svangerskap også. Så man må ikke til jordmor! Men hvis du føler for å prate med en jordmor, høres det helt vilt ut at de ikke har tid til deg! hva med i nabokommunen da? Lykke til!
beamor Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har heller aldri vært hos jordmor, og jeg venter nr 4 :-) Går så fint så. Har ikke savnet det heller, jeg. Har noen venninner som har gått til jordmor, men det virker ikke som jeg har gått glipp av noe :-) Slapp av, det ordner seg sikkert uten også.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg gikk til jordmor med førstemann - men, denne gangen har jeg valgt å gå til fastlegen min
Slettes Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hei, Er full pågang på helsestasjonen for hun som skulle blitt min jordmor også så jeg går kun til fastlegen.. Nå mener jeg selv at jeg har en relativt oppegående lege (med barn selv) og som virkelig forsøker å steppe inn der jordmor burde vært. Synes også at han gjør en glimrende jobb med å finne ut av alt jeg lurer på..
LisaColli Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 hvilken uke er du i? jeg ringte for å bestille time hos jordmor i uke 20, fikk da beskjed om at det var fullt! de satte meg på venteliste, og i uke 26 fikk jeg tildelt jordmor. det blir jo ledige plasser etterhvert som folk føder, går jeg ut i fra. for meg var det ingen krise å måtte vente litt. heller det enn å betale for privat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå