Gå til innhold

Grunner til at man er superforsinka med mens?

Anbefalte innlegg

jepp, da er jeg på 9. dagen over ikm, ingen tante og ingen tegn på at ho er rundt hjørnet heller...

Testa negativt på tirsdag, satser på å teste igjen i morgen tidlig.

Men hva er det egentlig som gjør at det ikke skjer noe? Har vært så forsinka kun en gang før i hele mitt liv og da var jeg jo gravid. Kan ikke fatte og begripe at syklusene mine plutselig skal føkkes opp nå, etter sååå mange år!

Trenger litt faktaopplysninger: hvilke grunner, bortsett fra graviditet, er det til at mensen ikke kommer når den skal?

(jeg er ikke stressa, ikke vært syk, ikke gravid, ikke opplevd noe utenom det vanlige etc etc....)

Fortsetter under...

1- du er gravid

2-den utsettet av stress...det går faktisk an....Eggeløsningen kan ikke bli herpa av stress..men mens kan bli utsatt.....

3. Kroppen tuller innimellomm..det er helt normalt....kan faktisk hoppe over en mnd og..uten noe spes grunn....

Takk for svar Sussa! Syns å huske at du hadde verdens lengste syklus for en stund siden!

Det jeg syns er så ergerlig er at jeg aldri, ALDRI i løpet av mine 27 år og 14 år med mensen har opplevd at dette har skjedd... Skjønner ikke helt hvorfor jeg plutselig skal begynne med det nå!

*Irritert på kroppen min*

hehe....men så har aldri kroppen din vært proppa med sååå mange forventninger heller......:) hehe

Har en teori jeg...si at mensen ikke er kommet en eller 2 dager over Ikm..da stiger forventningene til HIMMELS....spesiellt om man har stabile sykluser...og kroppen blir helt rar.......og DA veit du.....skjønner ikke kroppen noe som helst..og bestemmer seg for å utsette mensen enda noen dager...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...