Gå til innhold

Jeg er såååå lykkelig idag=o)

Anbefalte innlegg

Var på samtale time på sykehuset mitt idag, for å finne ut om jeg skulle føde vaginalt eller ta ks. (Siden babyen er så stor og bekkenet litt trangt) Så har jeg vel helt ærlig hatt litt små angst med tanken på å trykke han ut vaginalt i det siste...Uansett,idag fant vi ut at det blir keisersnitt=o) Den 11.12 skal jeg endelig få treffe gutten min!!!!!!!!!!!!

Er sååå lettet og glad for å slippe å ha det å gruble på lenger:-)

Stooor gledes klem fra meg!

Fortsetter under...

Gratulerer! Og så praktisk å ha en dato og forholde seg til,)

Kan jeg spørre; hvordan kan de vite at bekkenet er trangt? (Jeg lurer på hviss det i det hele tatt er teknisk mulig for meg at føde et så stort barn som estimert, veldig smal over hofterne. Ren gjetting da men....)

Nyt dagen!

Tusen takk jenter,jeg nyter dagen;-)

Gulrot: det har ikke noe med hoftemålene å gjøre "utenfra" som jeg forstod det..men jeg har slitet mye med nyrene mine siden jeg var liten (har ett par ekstra nyrer,så mye tull),pga dette har jeg hatt en god del operasjoner,så det var allerede lagret i lege journalen min.....har ikke fått det med meg før legen min sa det til meg da jeg ble gravid.

Har veeldig vondt i bekkenet nå som babyen presser seg nedover,klarer ikke stå eller gå! JM sa det kom av at det var så trangt der og at baby er så stor.

Usikker på hvordan de finner det ut ellers...Beklager at jeg ikke kunne være til mer hjelp! Men om du spør jm eller legen din vet de sikkert det de?

Håper du finner ut av det,ikke godt å gå og lure.

Lykke til uansett=o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...