Gå til innhold

Pink konsert og fylletur til Oslo.. :( Hva skal jeg si....


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Off..jeg reiser ikveld til Oslo med samboer,søster og ett vennepar..De kjenner jo meg som litt av ei festløve..Og jeg har ikke lyst til å fortelle det til noen enda.. Har noen noen råd??

 

Kan ikke la vær å reise heller..selv om det ikke frister en plass.

Har bare lyst å ligge hjemme under pledde med en sippefilm..hehe

Det verste var at hun venninna mi som skal de prøver..og hun sa at hvis det skjedde noe før turen, så måtte hun finne på en god unnskyldning..som pencilin-kur..Også kommer jeg i staden for..tralalallala for ett styr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo..kunne jo brukt den..Men må jo på konserten..Får prøve å koke i sammen noe..hehe..Om 3 uker er det 30 års dagen til samboeren min og. Alt kommer nå... Jeg ender jo opp med DET jugetrynet..hehe Er veldig dårlig på å juge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veeeeldig godt problemet ditt..!

 

Er invitert i bursdag neste helg og aner ikke hva jeg skal si eller gjøre. Har ikke bil så det kan jeg ikke si, og det med penicillin er det ikke alle som går på lenger + så vidt jeg har hørt er det visst også en myte at man ikke skal drikke alkohol når man går på det.

Eneste sjansen jeg har er å ta med meg en alkoholfri vin e.l. og tviholde på den så ingen ser...!

Du kan ikke prøve deg på noe sånt da? Passe på at det er enten du eller kjærsten din som kjøper når dere er ute og bestille alkofri øl el vin?!

men om venninnen din prøver selv kan det vel hende hun lukter lunta uansett...?

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Var på en god fylle-bursdagsfest med arbeidskollegaene for 2 uker siden.

Ingen klarte å mistenke en ting. Hadde foran meg et glass vin hele middagen, og sipa liksom hele tia. Etterpå stod i baren og sjenka utallige drikka til hele borde ( og farris til meg selv). For farris - den likner veeelidig på jin&tonic.

 

Lykke til med Pink og festen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...