Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med den jeg håper er far en dag jeg nesten er sikker på at jeg hadde eggløsning, siden "Det" ikke rant ut igjen med en gang. to dager senere var jeg dum og hadde sex med en annen , dette varte kun i noen minutter og det gikk ikke for han, det var kun,litt sex.

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være begge to det...

Skrevet

Det er vel dessverre like stor sjanse for at det er nr en som nr to...

Skrevet

Det er vel 50-50 sjanse for hvem det er.

Skrevet

Jeg tror at det teiteste her er at det største problemet ditt er at du kan komme til å ikke vite hvem faren er til en DNA-test blir tatt, mens det faktum at ubeskyttet sex kan f.eks ha gitt deg HIV er du totalt blottet for...

Skrevet

For å være ærlig, så ville det vært det minste problemet jeg hadde bekymret meg over hadde jeg hatt ubeskyttet sex. Hadde heller vært redd ofr seksuelt overførbare sykdommer.

Men, tilbake til spørsmålet til. Kan vel i teorien være bege to, men siden fyr nr. 2 ikke hadde utløsning, er vel sjansene større for at det er fyr nr. 1.

Skrevet

dette er førtse og siste gang jeg skriver på disse sidene, at folk kan være så uhøflige og frekke!

jeg har sjekket meg for både hiv og smitsomme sykdommer så det har jeg ikke. desuten kjente jeg disse personene godt.

Ikke døm meg for hva som har skjed jeg har faktisk prøvd og ta selvmord pga situasjonen så ikke si noe mere stygt til meg, jeg har gjennomgått nokk!!!

Skrevet

Ja, jeg er sjokkert over hvor frekt noen svarer. Akkurat som det er en

ønskesituasjon du er opp i. Neppe!

Jeg må dessverre si at jeg er litt i samme situasjon som deg.

Jeg hadde sex med eksen min i fylla (han var edru, jeg var så full at jeg nesten ikke husker noe. Deltok ikke aktivt heller, og jeg sa han IKKE

måtte komme, fordi jeg ikke går på prevensjon nå. Og han lovte å ikke komme inni meg. Noe jeg stoler på.). Selvsagt angrer jeg!!! Følte meg faktisk voldtatt av eksen!

Dagene etter hadde jeg masse sex med samboeren min, og hadde også eggløsning i denne perioden. Jeg er nå gravid, og håper for gudsskyld at det er med samboeren min.

Lurer bare på hvorfor en kan bli gravid når det ikke kommer noe sæd?

Lykke til, og for all del bare spør om det er noe du lurer på! Ikke bry deg om de som bare er frekke og ikke har noen form for empati! Å være utro er så absolutt ikke noe JEG ville, men det ble dessverre sånn. Og jeg gjør det ALDRI igjen!

Skrevet

uff....må nesten bare beklage på vegne her av alle sammen jeg....er så fælt når folk kommer med slike kommentarer!! Jeg mener nå at det er større sjangse for at det er nr 1. Men desverre så er det jo slik at det er en mulighet for at det kan være nr 2. Dette går vel bare an med en dna test senere. Og barnet fortjener jo å få hvite hvem faren er.

Ønsker deg lykke til og håper du kan se bort fra slike stygge svar som du får her inne. Er noen som ikke tenker seg om.

Skrevet

jeg vil mene at å være utro mot kjeresten sin er mye frekkere enn å komme med sine meniger verbalt mot noen. hvis en legger inn et innlegg, er det vel forventa, og ønskelig å få ærlige svar.

jeg greier ikke å sjønne hvordan dere har samvittighet til å hjennomgå svangerskapet når dere er i tvil om hvem som er far til barne. hvordan kan dere gjøre dette mot "fedrene"??? eller imot barnet???

fylla eller ikke, det finnes ikke unnskyldninger, å har det skjedd en gang, er vel sjangsen ganske stor for at det skjer igjen. dere har ikke nåkk respekt for den dere er sammen med. derfor kommer det alldrig til å vare.

Skrevet

Huff, så mange moralister det er her da! Dere vet jo ingenting om denne dama, hva slags forhold hun har til disse mennene osv. Men dere vet at nå er hun gravid, som dere sjøl, og i en fortvila situasjon. Hvordan kan dere være så strenge og fordømmende? Det forstår jeg ikke. Men, Anonym, det må da være større sjans for at du er gravid med ham du vil skal være far til barnet, siden det gikk for ham! Jeg har også vært i dumme situasjoner og vet at det ikke alltid er like lett å gjøre "det rette". Klem og lykke til fra meg.

Skrevet

Det er så kjempefint at det finnes sånne perfekte mennesker som deg, som aldri har gjort en feil. Det er alltid en stor trøst for alle oss som stadig gjør feil å vite at det er noen vi kan se opp til. Også er det flott at det finnes en anonymknapp du kan gjemme deg bak, så du føler at du kan si akkurat hva du vil, noe jeg nekter å tro du ville gjort om du var nnødt til å fortelle folk ansikt til ansikt hva du mener.

Til HI: Dessverre er det ikke mulig å si at det er nr. 1, selv om sannsynligheten er desidert størst for at det er ham. Håper for dins kyld at det stemmer. Det må være grusomt vondt å gå rundt og ikke vite. Jeg har også "vært i dine sko" for noen år siden. Jeg hadde sex med to kamerater to kvelder etter hverandre. Begge var gode venner av meg, og vi var alle single, så jeg angrer ikke på at jeg hadde sex med dem. Men jeg ble gravid etterpå, og viste ikke hvem som var faren. Vi var og blakke studenter alle sammen, og ble alle tre i fellesskap enige om at det var best å avslutte svangerskapet.

Jeg synes du fortjener en klem, jeg. Også skal jeg krysse fingrene for at alt går bra med deg og dine!

Skrevet

Ikke for og være en gledesdreper nå,men du vet jo ikke med sikkerhet at han ikke kom inni deg..siden du var ganske full...

Samboeren min og har prøvt det på meg,men noen ganger går det ikke...

Å så er jeg sikker på og ha hørt at det kan komme litt sæd under sex selv om en ikke "tømmer" seg...

Men håper det ordner seg for deg,sikkert ikke lett og gå og tenke på dette hele tiden.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...