Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 I hvilken størrelse? Strikkesett eller et sett fra butikk? (i vanlig bomull o.l.) Har allerede fått 2 sett hjemmestrikkete - så utrolig fine!! :-) Men er nesten bombesikker på at det blir for stort... :-S
Snupidupi Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Æ har kjøpt klea tel å reis heim i... i strl 50... så får vi se om det passa da... stortsett gjør det vel det.... ta med strekke sett også så får du se ka som passa ;D
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Går d an å prøve å krympe det ene strikkesettet tro...? :-S
tullla Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Huff, det ville jeg ikke gjort De vokser kjempemye de første ukene, og det høres så trist ut å måtte legge bort et fint strikkesett etter bare noen uker...
pinky84_ Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 mamma har kjøpt hvit sparkebukse og så har hu strikka hvit jakke som eg skal ha til hentesett.Og siden det er i desember skal eg oxo ha den fine bamsedressen eg kjøpte på cubus når me skal kjøre hjem
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor ikke ta med det hjemmestrikkete settet som er minst + å kjøpe et fint sett som du har i reserve. Hvilken størrelse, kommer litt an på genene dine. Noen får babyer på 3 kg som går rett inn i str 50, mens slike som meg får babyer på 4,5 kg som starter med str. 62.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå