Gå til innhold

Mens smerter, vanlig?


Lisa37

Anbefalte innlegg

Jeg lurer igjen på en ting...... Er det normalt å ha litt mens smerter? Føler at når jeg er på jobb kjenner jeg de mer enn når jeg er hjemme og slapper av, er snart 6 uker.....ps. skrev sist at jeg hadde rosa utflod mandag noen få timer, dette ga seg med en gang, gikk til legen og ba om henvsning til ullevål, men ullevål ville ikke gi meg Ul enda. da det ikke var tegn til truende abort..... så nå venter jeg på henvisning til priv. gyn. vil se det lille hjertet jeg! Da endelig kan jeg roe meg ned litt....VIl nevne at min legen mente alt var ok, men man vet jo aldri før Ul er tatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig med litt smerter lignende menssmerter, det hadde jeg også, spesielt i uke 4, 5 og 6. Alt er nok i orden skal du se, men jeg skjønner at du vil ta en ul dersom du er bekymret da.

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig...er livmoren som strekker seg det...og bra er jo det for det er jo tegn på at det vokser der inne:)

 

 

Lykke til på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg gikk å ventet på mensen i 3 dager..Og trodde jeg fikk den hele tiden. Hadde skikkelig mensen smerter..Tok test på mandag..Og er gravid. Også har jeg mensen smerter enda..Men har hørt at det er helt vanlig. Livmora som utvider seg visstnok..Det er litt av en omveltning vi skal igjennom nå med kroppene våre. Håper jeg slipper 9 mnd med panikk for at noe er galt. Er veldig sårbar for kroppen. det skremmer meg litt..Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...