Gå til innhold

Når er det for sent med babysvømming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 4 mnd etter jul, og tenkte å begynne da. Er det for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri det er for sent :) Vi tenkte å begynne i November en gang, da er lillegutt 4 mnd.

Skrevet

Neida,tror jeg har lest at de bør begynne før de er blitt 9 måneder.

Har de "glemt" den lukkerefleks greia,lærer de det igjen :-)

Skrevet

datteren vår egynte når hun var 4 mnd

Skrevet

Vi fant ingen som vi kunne begynne hos før nå i august da var snuppa drøye 6,5 mnd. og vi fikk beskjed om at det ikke avr for seint.

Skrevet

Vi begynte når hun var 8 mnd og hun stortrivdes i vannet. Blir jo forskrekket når vi dykker, men det blir smårollingene vi går sammen med også.

Jeg synes noen av de minste på kurset (2 1/2 mnd ved kursstart) var vel små...de gråt mye, ville alltid ha pupp midt i badingen og kunne jo ikke se så veldig langt så de forsto nok ikke så mye av hva som skjedde. Nå er småttingene blitt 4 mnd, og det virker som de også har mye mer glede av det, leker med flyteting i vannet og plasker rundt. Så du kan trygt vente til over jul.

lykke til!

Skrevet

Der jeg går dukkes babyene før de er 6 mnd, for da forsvinner lukke mekanismen.

Skrevet

Vi begynte når hun var 6 mnd :-)

Kunne ikke begynne før pga putebehandling..

Om 2 uker skal vi dykke og det gleder jeg meg til altså!

Da er hun 7 mnd :-) Går helt fint..

Skrevet

Nei, jeg har nettopp begynt med babysvømming og jenta vår er 6 mnd. Gikk så fint så :)

Skrevet

Vær klar over at babysvømmere har større sjanse for å utvikle asthma, trolig pga klordampen. Ekstra obs hvis det er lungeproblemer i familien. Leste dette for en stund siden, og tror det er noe å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...