Gå til innhold

Hjelp ang. søvn..


Sukkerjenta 06

Anbefalte innlegg

Begynner med legging rundt halv ni, skifter på og får flaske, og hun er tydlig trøtt. Legger henne i egen seng og da starter hylingen, har prøvd å synge, stryke og ha på lys, ingenting hjelper. Ender med at vi triller henne i vogna til hun sovner, rundt halv elleve/elleve.

Noen som har gode råd :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er vel dette jeg nettopp har funnet ut som er "3mnd-trass" Hvis du ser på denne tråden http://www.dinbaby.com/forum/thread/6786354 Er flere som har det sånn i denne perioden tydeligvis! Tror essensen er at det går over og at man bare må slite seg igjennom det dessverre!

Jeg har mer problemer på natten jeg da:-(

Han er oppe hver 1 1/2 til 2.time og med litt puppenekt i tillegg forde melka kommer så tregt! er ganske slitsomt ja...

 

Men fikk et godt svar av expat på ammehjelpen om det; http://www.dinbaby.com/forum/thread/6821067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja virkelig ikke bare vi som sliter med dette altså. Merkelig dette her, på dagen er det bare å legge henne ned i senga med smokken, så sovner hun.. hmm..

Uansett takk for svar:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har heller ikke noe problemer på dagen, bortsett fra at han er litt sutrete og trøtt! Men det er jo ikke så rart når han ikke sover ordentlig på natta!

 

Vi får bare være tålmodig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det finnes noe som heter 3mnd-trass? Ble nesten litt lettet nå.. Victoria kom helt ut av rutinene etter at vi hadde besøk i helgen som var, og vi har gjort vårt beste for å komme på riktig spor igjen. Hun sover ikke spesielt mye på dagen - har som regel en god dupp fra 11 - 14, de siste dagene 13-16, men klarer ikke sovne på kvelden selv om hun er sååå trøtt. Dermed blir hun grinete og overtrøtt, og da blir også vi slitne... Håper virkelig det går over snart. Skal iallefall sjekke ut linken din, Mariann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke så veldig faste rutiner på kvelden, men vi forsøker å legge til fast klokkeslett hver kveld (1930). Men jeg merker at det er omtrent umulig, for han har ikke noe fast klokkeslett på de duppene på dagen heller...

Så jeg ser det litt ann fra kveld til kveld når han avsluttet siste dupp. Og så forsøker jeg å legge ham litt før/etter 1930. Har funnet ut at når han skriker når vi prøver å legge ham, er det ingen vits i å prøve. Vi tar ham like godt opp, lar ham være våken i fem minutter til og prøver igjen. Det bruker som regel enten å gå på 1, 2 eller 3 forsøket... (Men det er viktig at vi får lagt ham før han blir overtrøtt. Har han blitt overtrøtt er det kun byssing som fungerer!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...