Gå til innhold

Flere som er trøtte her?

Anbefalte innlegg

Synes liksom ikke trøttheten går over dette svangerskapet. Er liksom trøtt hele tida. Er det ikke egentlig sånn at man skal være trøtt og sliten i 1 og 3 trimester?

Bare lurer på om flere har det sånn?

Jeg venter nr 4 da. Men kan ikke huske at jeg var så trøtt når jeg ventet nr 3 og hadde to til og ta meg av samtidig som jeg jobbet lengre ut i svangerskapet....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6837461-flere-som-er-tr%C3%B8tte-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har det akkurat på samme måte. Er så lei av å sovne på sofan hver kveld!! Setter meg med mine to barn når barne tv begynner og sovner etter en liten stund.Så som regel er det min kjære som rydder kjøkken og legger barn så og si hver kveld.... Så våkner jeg i ti tiden og pusser tenner og legger meg i senga og sover til det er morgen igjen!

Har fått sykemelding to dager i uka nå,så håper det kan hjelpe litt...

Jeg var nesten ikke trøtt i starten av svangerskapet (dette er mitt første), men de siste ukene har jeg vært helt kake... Har sovnet sånn kl 21-22 hver kveld jeg ikke har hatt kveldsvakt på jobben. Jeg har litt lav blodprosent og jernlager, kanskje derfor. Eller kanskje det er høsten :) Pleier å bli litt trøtt da.

• 2 uker senere...

Trøtt her og!:) Hatt en grusom natt, fikk ikke sove og fløy på do mer enn jeg noensinne har gjort tidligere i mitt liv, til tross for at jeg er kjent for liten blære!:) Håper det var et engangstilfelle, snakker da om 20-30 ganger. Det sies jo at hyppig vannlating bare vil øke i 3.trimester. Jeg gleder meg til eksamen, første om 3-4 uker, siste om 6 uker. Blir jo helt hjernedød uten skikkelig søvn.

Som student kan jeg imidlertid ta siesta når jeg føler for det, det er herlig!

Sukk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...