Gå til innhold

Mange som er trøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes liksom ikke trøttheten går over dette svangerskapet. Er liksom trøtt hele tida. Er det ikke egentlig sånn at man skal være trøtt og sliten i 1 og 3 trimester?

Bare lurer på om flere har det sånn?

Jeg venter nr 4 da. Men kan ikke huske at jeg var så trøtt når jeg ventet nr 3 og hadde to til og ta meg av samtidig som jeg jobbet lengre ut i svangerskapet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er veldig trøtt, trenger utrolig mye mer søvn nå en det jeg vanligvis gjør. En dag på jobben får meg jo helt satt ut!!

Skrevet

Jeg er i uke 22 og er utrolig trøtt og sliten. Ble litt bedre i 2 tri, men sliter fortsatt. Er bare jobb og hjem, og hvis jeg skal noe i uka er jeg helt kake dagen etterpå. Det skal sies at jeg ikke har hatt mange plager, så jeg skal absolutt ikke klage :-)

Skrevet

Ja jeg og er veldig trott.. Sover masse.. Foler det spesielt naa som moerket begynner aa komme tildigere.. Er nesten som jeg gaar halv veis inn i dvale og vil bare sitte inne med varm kakao, ullsokker og en stor og deilig myk treningsbukse.. Gjesp, gleder meg til jeg kan gaa hjem og sove etter jobb..

Skrevet

er i uke 25 og har nettopp våknet fra en god natts søvn på 18 timer!! hjelpe meg... er en smule trøtt ja..

Skrevet

Trodde det bare var meg som var verdens slappeste person! Godt å høre at det er flere, da føler meg seg alltid litt bedre!!

Skrevet

Jeg også er utrulig trøtt.. det kom i 2.trimester.. Legger meg ca 23 å sover minimum til 10 å er fortsatt trøtt da... Etter en dag på jobb er jeg helt kake så du er ikke alene:-).. trodde å formen skulle være best i 2.trimester, Men ikke for meg iallefall;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...